Loader image

Jak uruchomić integrację z HotPay?

  • Jak uruchomić integrację z HotPay?
    W celu skorzystania z integracji z HotPay należy najpierw założyć konto w serwisie https://hotpay.pl/rejestracja/

    Kiedy założysz lub posiadasz już konto, zaloguj się na nie i przejdź do Przelewy Online i Blik⇨Lista sklepów. Kliknij w plus po lewej  stronie, przy wybranym sklepie, a następnie Ustawienia i wpisz adres notyfikacji
     http://ADRESSKLEPU/payment/hotpay/check 

    lub jeśli w sklepie jest zainstalowany certyfikat SSL  https://ADRESSKLEPU/payment/hotpay/check  
        
    oraz nadaj hasło do notyfikacji.

    W miejsce ADRESSKLEPU wklej adres swojego sklepu Sellingo dla którego konfigurujesz płatność.

    Jak uruchomić integrację?

    Po założeniu konta i uzyskaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji.


    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.





    4. Wybierz metodę HotPay.





    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody płatności w Twoim sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełnił automatycznie treść.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.

    Sekret usługi znajdziesz w panelu administracyjnym konta HotPay w Przelewy online i Blik ⇨Lista sklepów, po kliknięciu w plus po lewej stronie, przy wybranym sklepie.

    UWAGA! Bardzo ważnym jest,  aby kod Sekretu usługi kopiować z przecinkiem na końcu, w przeciwnym przypadku integracja nie będzie działać.

    Hasło notyfikacji znajdziesz w panelu administracyjnym HotPay z Przelewy Online i Blik⇨Lista sklepów, po kliknięciu w plus po lewej stronie przy wybranym sklepie i wybierając Ustawienia.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.

     
     



    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności HotPay działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.

    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Sprawdź inne nasze integracje, szczególnie polecamy integracje z tpay.com ze względu na najniższe prowizje dla naszych klientów:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).