Możliwości promocji produktów w sklepie internetowym Sellingo

W Sellingo możesz ustawić wiele różnych promocji na produkty znajdujące się w sklepie internetowym. Możesz wybrać również opcję, która pozwoli Ci określić czy promocje będą łączyć się ze sobą, czy nie. W przypadku jej włączenia, rabaty i promocje na produkty będą się sumować. Z kolei po wyłączeniu tej opcji, klient będzie miał dostęp do najkorzystniejszej promocji spośród aktywnych promocji, lub jeżeli posiada kod rabatowy - obowiązywać będzie korzystniejsza zniżka.

Promocje czasowe - Śpiesz się!

Promocje możesz ustawić na wybrany przedział czasu. Każda z promocji może posiadać datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia, tak aby można było wcześniej przygotować się na kampanię reklamową i jednocześnie nie trzeba było pamiętać o jej wyłączeniu. Czas trwania promocji ustawisz w łatwy sposób przy wykorzystaniu kalendarza dostępnego w ustawieniach każdej promocji.

Happy hour - Taniej w wybranej godzinie

Promocję Happy hour ustawić możesz na konkretny produkt, wybraną kategorię lub produkty danego producenta.
Happy hour pozwala na ustawienie specjalnego wyróżnienia w wybranym dniu i godzinie.

Produkt dnia - Reklamuj konkretne produkty!

Promocja na produkt dnia umożliwia specjalnie wyróżnienie wybranego produktu lub produktów w konkretnym dniu, lub zakresie czasu. W swoim sklepie Sellingo znajdziesz przestrzeń przeznaczoną na reklamowanie produktów dnia. W konfiguracji skórki graficznej możesz wybrać również, gdzie na stronie sklepu pojawią się produkty promowane w ten sposób. Istnieje możliwość włączenia promocji z poziomu ustawienia Produktu dnia.


Zestawy promocyjne - W zestawie taniej!

Tworzenie zestawu promocyjnego pozwala wybrać liczbę zarówno produktów, jak i sztuk w zestawie. Promocja może dotyczyć konkretnych produktów, wybranej kategorii lub producenta.
Promocja może przybrać format rabatu na inny produkt, produkt gratisowy lub zniżki na zestaw produktów. Promocja może dotyczyć także zniżki procentowej lub kwotowej z zaokrągleniem, lub nie na kolejną sztukę tego samego produktu.

Bannery

Elastyczne dostosowanie strony głównej pozwoli Ci ułożyć bannery reklamowe na stronie dokładnie tak, jak tego chcesz. Ładnie skomponowany układ strony głównej sprawi, że Twój sklep internetowy będzie wyglądał pięknie w zaledwie kilka minut! Wystarczy, że wybierzesz swoje ulubione sekcje bannerowe i ułożysz je tak, jak tego zapragniesz! To proste.

Twórz bannery i edytuj grafiki prosto w sklepie

W swoim sklepie Sellingo znajdzie praktyczny edytor grafik reklamowych, który pozwala stworzyć reklamę w kilka minut z wykorzystaniem gotowych, profesjonalnie zaprojektowanych szablonów bannerów. Nie tylko zaprojektujesz swoje nowe bannery do sklepu, ale stworzysz także inne materiały graficzne. Skorzystaj z dostępnej bazy gotowych materiałów, elementów graficznych, które udostępniamy zupełnie w cenie, w ramach usługi Sellingo. Twórz swoje własne reklamy online bez instalacji drogiego oprogramowania na komputerze!

Program lojalnościowy

Program punktowy

W programie lojalnościowym Sellingo znajdziesz kilka możliwości ustawienia - możesz włączyć program lojalnościowy opierający się na przypisywaniu punktów do kont klientów wg. sumy środków, jakie wydali w Twoim sklepie. Ustawisz, ile punktów warta jest każda wydana przez Twojego klienta złotówka. Datę ważności punktów, a także regulamin promocji. Program ten przywiązuje klienta do sklepu

Program rabatowy oparty na historii zakupów klientów

W Sellingo włączyć możesz także program lojalnościowy oparty na wysokości sumy zakupów Twojego klienta. Zniżka pojawiająca się w koszyku klienta zależna będzie od historii zakupów konta danego klienta, od tego, jak dużo wydał w przeszłości na swoje zamówienia. Program zachęca więc do częstych zakupów i wracania do sklepu po kolejne.

Program rabatowy oparty na wielkości zamówienia

Program lojalnościowy oparty na wysokości sumy pojedynczego zamówienia zachęca klientów do robienia rzadszych, ale zdecydowanie większych zakupów. Ponieważ to właśnie wysoka kwota koszyka umożliwia otrzymanie wyższego rabatu.

Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).