Czym jest moduł reklamacji?
Dzięki Modułowi Reklamacji świetnie zorganizujesz cały proces przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zdalnie, na podstawie otrzymanego opisu usterki i załączników np. zdjęć, jakie przesyłać mogą do Ciebie klienci.
Wygodny Moduł Reklamacji pozwoli Ci zdobyć nie tylko wiarygodność, ale i lojalność Twoich klientów. Szybko rozpatrywane reklamacje wpływają na jakość obsługi klientów, która przełożyć się może również na ich powracalność. Zaoferuj swoim klientom szybki i pewny sposób, który zgodnie z prawem pozwoli im złożyć odpowiednią reklamację zakupionych lub wadliwych produktów.
W Sellingo otrzymujesz gotowy formularz wraz ze stroną, który możesz dostosować do swoich potrzeb. Przekierowanie do formularza dodasz również w dowolnym miejscu na stronie sklepu, a link wyślesz swoim klientom z Allegro lub innych marketplace.
Samodzielnie stworzysz statusy oraz treści powiadomień wysyłanych do klienta w momencie zmiany statusu reklamacji. Zamieścisz w nich informację o sposobach wysyłki, trybie reklamacji czy jej wysyłki. Powiadomienie można wysłać do klienta zarówno w formie e-mail jak i SMS, a także do administratora sklepu. Analogiczne statusy ułożysz do zamówienia, w momencie gdy klient w regulaminowym czasie zwróci nieużytkowane produkty do Twojego sklepu.
Moduł posiada wszelkie niezbędne funkcje przeznaczone do rejestracji, przyjmowania i rozpatrywania reklamacji. Pozwala na:
Sellingo.pl
ul. Trawiasta 58, 04-607 Warszawa