Loader image

Integracja PayPal z Twoim sklepem w Sellingo i Sellasist

  • Integracja PayPal z Twoim sklepem w Sellingo i Sellasist
    Integracja z PayPal pozwoli Twoim klientom korzystać z tej metody płatności w Twoim sklepie Sellingo. Dzięki niej Twoi klienci będą mogli szybko i łatwo płacić za zakupy online.


    Jeśli posiadasz już konto PayPal, możesz je zintegrować z Sellasist, umożliwiając klientom łatwe i wygodne płacenie za produkty lub usługi. 


    KROK 1: Konfiguracja konta PayPal 

    Do integracji potrzebne są dane, które znajdziesz na swoim koncie PayPal: 
    • ID klienta
    • Secret

    2. Przejdź do zakładki My Apps&Credentials.
    3. Znajdź sekcję REST API apps i kliknij Create apps.




    4. W polu App Name wprowadź swoją dowolną nazwę aplikacji (np. Integracja Sellasist) i potwierdź przyciskiem Create App.





    5. W prawym górnym rogu kliknij Live. Znajdziesz tu Id Klienta oraz Secret, czyli klucz klienta. Skopiuj te dane i wklej np. do Notatnika. Będą Ci potrzebne w kolejnym kroku podczas integracji Sellasist Z PayPal. 






    KROK 2 - Konfiguracja w panelu Sellasist/Sellingo 


    Po skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do dalszej  integracji ze sklepem.

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.
    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.




    4. Wybierz metodę PayPal.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność metodę płatności dla Twoich klientów w sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby system mógł uzupełnić automatycznie tekst.




    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji, które uzyskałeś w KROKU 1 ze swojego konta PayPal

    • ID klienta
    • Secret




    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym". 

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.






    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności PayPal działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak dodać metodę płatności:
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).