Loader image

Jak skonfigurować metody płatności?

  • Jak skonfigurować metody płatności?
    Metody płatności określają sposób, w jaki klienci będą mogli zapłacić za zakupy w Twoim sklepie. Możesz dodać tyle metod, ile potrzebujesz. Dodawanie metod płatności jest proste. Wystarczy wybrać typ metody i podać niezbędne dane. Po dodaniu metody musisz ją przypisać do metod dostawy.

    Jak mogę dodać metodę płatności?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.




    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4.  Wybierz typ metody.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność — Tutaj włączasz i wyłączasz metodę.

    Nazwa zewnętrzna — Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.

    Nazwa wewnętrzna — Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji — W tej sekcji musisz podać dane do integracji. W większości przypadków należy podać jedynie numer sprzedawcy oraz kod przesłany od operatora płatności, z którym podpisałeś umowę lub zarejestrowałeś swoje konto. W innych integracjach należy podać wszystkie otrzymane od operatora dane.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka — Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. „Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym”.

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi — Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.





    Twoje ID oraz kod bezpieczeństwa np. na tpay znajdziesz w Ustawienia ⇨ Powiadomienia




    6. Następnie kliknij Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały, musisz przypisać je do metod dostawy.



    Przypisanie metod płatności do metod dostawy:

    Przykład: Dla metody dostawy : Paczkomaty InPost chcę dodać sposób płatności: płatność tpay. 

    1. Z zakładki Administracja wybierz Metody dostawy.
    2. Kliknij ikonę ołówka wybranej metody dostawy, aby ją edytować (np. Paczkomaty InPost)



    3. W sekcji ZAZNACZ SPOSOBY PŁATNOŚCI zaznacz metodę płatności, która ma być dostępne dla danej metody dostawy (dla naszego przykładu zaznaczamy tpay).



    4. Kliknij Zapisz, aby zachować wprowadzone zmiany.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodasz płatności PayU

    Zobacz jak skonfigurujesz płatności PayPal
    Integracja PayPal z Twoim sklepem w Sellingo i Sellasist

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).