So Fancy to innowacyjna, pierwsza taka marka odzieżowa w Polsce. Stroje tworzone są przez profesjonalistów dla profesjonalistów - specjalnie z myślą o tancerzach teatralnych i baletowych, ale nie tylko! Są one również chętnie wybierane przez artystów i sportowców innych dyscyplin.
Dzięki najwyższej precyzji projektów i połączeniu ich z materiałem najwyższej klasy, za każdym razem spod ręki mistrza wychodzi wyjątkowe dzieło w postaci spersonalizowanego kostiumu szytego specjalnie na zamówienie.
We wszystkim pomogła nam firma Sellingo, która stworzyła dla nas sklep internetowy, dzięki któremu jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na całym świecie. Wysyłamy nasze produkty właściwie wszędzie, byliśmy już na każdym kontynencie.
Wszystko świetnie funkcjonuje, dzięki czemu jesteśmy w stanie stale poszerzać naszą ofertę. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie nadal tak wyglądać i nasze produkty dotrą jeszcze dalej, do jeszcze większej ilości klientów.
Pierwsza Solistka Teatru Narodowego
Właścicielka SoFancy
Minimalizm i futurystyczne wykonanie projektów
Nowoczesny wygląd dla podkreślenia innowacyjności marki SoFancy
Minimalistyczny projekt graficzny sklepu sprawia, że strona jest bardzo nowoczesna. Znajdziemy tu tylko niezbędne w sprzedaży internetowej elementy strony tj. wybór kategorii, koszyk i podstawowe informacje. Rozbudowane zostały natomiast karty produktów i ich galerie. Sklep posiada w ofercie różne fasony szytych na miarę kostiumów dla zawodowych tancerzy.
Odręcznie naszkicowane przez projektantkę wykonywanych strojów Martę Fiedler niestandardowe ikonki użyte w menu uatrakcyjniają sklep w niezwykle elegancki sposób i sprawiają, że strona od razu daje po sobie poznać, iż mamy do czynienia z indywidualnie spersonalizowaną ofertą sklepu
Listing produktów w kategoriach i produkty
Profesjonalnie wykonane zdjęcia modeli dopełniają wrażeń jakich doświadczyć możemy na stronie. Zdjęcia wykonane zostały przez Pawła Koncewoja, współtwórcę marki So Fancy. Wkład właścicieli świadczy o niezwykłym zaangażowaniu w projekt, co wpływa również na jego unikatowość.
Dostarczone materiały zostały więc przez nas wykorzystane do granic możliwości, a specjalne układy fotografii produktów dodatkowo to podkreślają. Personalizacja i profesjonalizm to dwa główne hasła jakie wyczuć możemy w atmosferze stworzonego projektu sklepu. Listing został oparty na zdjęciach najlepiej pokazujących dany model stroju. Dynamiczne zdjęcia pozwalają uruchomić wyobraźnię i dzięki temu klienci od razu mogą poczuć się jak na scenie.
Karta produktu z konfiguratorem wyboru tkanin
Konfigurator pozwala na łatwe wybranie wymarzonego fasonu oraz wyboru zestawienia materiałów, z jakich zostanie uszyty kostium tancerza - daje to klientom możliwość wyboru spośród aż 864 różnych kombinacji materiałów o różnych kolorach dostępnych po wybraniu konkretnego modelu stroju. Został stworzony w taki sposób, że z jednego zdjęcia wycięte zostały elementy stroju, a następnie element ten został zapisany w kolorach odpowiadających materiałom z próbnika dostarczonego naszemu grafikowi.
Personalizacja dzięki konfiguracji wariantów:
- Ponad 1000 kombinacji wyboru kolorystyki strojów,
- Zdjęcie produktu wizualizuje wybrany zestaw materiałów,
- Atrakcyjne zdjęcie modela w stroju ułatwia wybór,
- Profesjonalizm w każdym calu!
Takie rozwiązanie problemu pozwala zachować jednolite zdjęcie, na którym zmieniają się tylko kolory wybranych elementów. Nie ma potrzeby robienia setek zdjęć w różnych kombinacjach - oszczędza to czas nie tylko fotografa, ale i modelki, która w innym wypadku musiałaby się przebierać kilka tysięcy razy - w jednym produkcie jest prawie 1000 kombinacji, a dostępnych jest 7 różnych produktów w dwukolorowych, personalizowanych kombinacjach materiałów. W kartach produktów znalazły się zaawansowane możliwości konfiguracji wariantów kolorystycznych kostiumów, pozwalające na wybór koloru głównego oraz koloru dodatkowego wybranego stroju.
Sprzedaż globalna - na całym świecie!
Sprzedaż międzynarodowa możliwa jest dzięki wdrożonym integracjom z operatorami szybkich płatności oraz spedytorami międzynarodowymi. Konieczne było również wdrożenie drugiej wersji językowej, która znacznie ułatwia dokonywanie transakcji klientom anglojęzycznym spoza granic Polski.
Obsługa zintegrowanych z oprogramowaniem wysyłek zagranicznych za pośrednictwem wybranego spedytora sprawia, że zamówienie kuriera po odbiór przesyłki i jej nadanie zajmuje jedynie kilka kliknięć. Bardzo szybko można więc zrealizować dowolne zamówienie złożone nawet w najdalszym zakątku świata.
Marketing społecznościowy
Dzięki wykorzystaniu aplikacji Instagram, klienci sklepu pochodzący z całego świata mogą reklamować swoje profile oraz zamówione stroje na zdjęciach zamieszczanych w Instagramie. Marketing wirusowy kreowany przez zadowolonych klientów jest najlepszą formą reklamy spersonalizowanych produktów tworzonych na zamówienie. Dzięki temu możemy również poznać inne wykorzystanie strojów, niż tylko ich docelowe przeznaczenie, stricte dla tancerzy. Profil pokazuje również ludzi, którzy noszą je podczas uprawiania sportów, w różnych dyscyplinach sportowych lub po prostu jako strój na co dzień.