Połącz swój sklep internetowy z magazynem

Wypróbuj aplikację Sellasist WMS, dzięki której zbierzesz i spakujesz wszystkie zamówienia znacznie szybciej i wygodniej! Automatyzacja obsługi magazynu i zamówień pozwoli Ci wyeliminować pomyłki i zaoszczędzić środki. Wystarczy, że zintegrujesz swój sklep internetowy z menadżerem sprzedaży Sellasist oraz zgłosisz się do nas w celu włączenia aplikacji.

3 Tryby, które pomogą Ci w zarządzaniu zamówieniami

Zbieranie produktów

Pakowanie zamówień

Obsługa zwrotów i reklamacji

Zapomnij o ręcznym wpisywaniu i drukowaniu dokumentów

Wszystkie procesy od przyjęcia towaru po wysyłkę do klienta wykonasz przy pomocy skanera kodów kreskowych!

Sprawdź, jakie korzyści posiada aplikacja Sellasist WMS:

Zdecydowanie przyspiesza kompletowanie i pakowanie zamówień

Minimalizuje liczbę ewentualnych pomyłek

Przyspiesza i ułatwia procesy magazynowe

Ustawia najszybszą ścieżkę kompletowania zamówień

Zwiększa wydajność pracowników

Automatycznie zarządza statusami i dokumentami

Błyskawicznie skompletujesz i spakujesz zamówienia!

Za pomocą skanera i wglądu do aplikacji, wykonasz wszystkie czynności w magazynie. System wyświetli listę zamówień, poukłada produkty w kolejności zebrania, a po spakowaniu zamówienia automatycznie wydrukuje list przewozowy oraz dokument handlowy. Wbudowany printserver wykorzystuje możliwość bezprzewodowego, automatycznego wydruku dokumentów bez konieczności ich wcześniejszego zapisywania. Dzięki WMS Magazynier nie wykona zbędnych kroków i niepotrzebnych akcji, które zawsze uszczuplały Twój portfel. Program przeorganizuje Twój magazyn i sprawi, że już nigdy nie będziesz chciał pracować inaczej!

Zrezygnuj z pomyłek

Dzięki bieżącym synchronizacjom wszystkich informacji aplikacji wyeliminuje błędy wynikające z nieprawidłowego przyporządkowania dokumentów. Skaner pozwala na zweryfikowanie każdego przeoczenia. Aplikacja wyłapuje błędy i informuje o nich stosownym komunikatem, wibracją oraz dźwiękiem.

Zadbaj o porządek

Program zapamiętuje lokalizację produktów w magazynie, aby w przyszłości znalazły się w tym samym miejscu oraz rezerwuje towary z zamówień, aby nie dostały się w niepożądane ręce. Nowoczesne rozwiązania wprowadzają porządek w magazynie oraz pozwalają zaoszczędzić cenny czas i pieniądze.

Przyspiesz pracę

System inteligentnie wyznacza najkrótszą ścieżkę zbierania produktów, posortowaną według numerów regałów i półek w magazynie. Aplikacja automatycznie przydziela zbiory zamówień do Zbieraczy i Pakowaczy oraz dobiera wolnym pracownikom kolejne zamówienia. Serwer druku przyspiesza proces wydruku dokumentów.

Zwiększ wydajność

Statystyki Zbieraczy i Pakowaczy pozwalają na monitorowanie efektów i zbudowanie skutecznego systemu premiowego. Tryb podglądu zamówień ułatwia zarządzanie procesem realizacji zamówień. Widok odświeżany jest na żywo, więc możesz natychmiast zareagować w razie nieprawidłowych działań.

Polepsz komunikację

Program automatycznie wysyła klientowi informacje o procesie realizacji zamówienia oraz wystawia fakturę elektroniczną po spakowaniu zamówienia. Usprawnia także komunikację między magazynem a obsługą sklepu internetowego. Statusy możesz samodzielnie edytować i przypisywać je do konkretnych akcji.

Dostosuj aplikację

System jest elastyczny, więc możemy dostosować jego pracę do Twoich potrzeb. WMS dysponuje trzema trybami zbierania, które są wykorzystywane w największych magazynach na całym świecie. Możesz je samodzielnie zmieniać, w zależności od tendencji sprzedażowych, jakie obserwujesz w swoim sklepie internetowym.

Skontaktuj się z nami, a dostosujemy rozwiązania do Twoich potrzeb

Kompatybilność modułu

Tryby współpracują ze wszystkimi urządzeniami. Aplikację odtworzysz na smartfonie, tablecie albo kolektorze danych. Do skanowania użyjesz kamery, wbudowanej w urządzeniu mobilnym. Program działa również na komputerach (system dostosowany jest do pracy z ekranem dotykowym). Za pomocą kodu kreskowego, nadanemu każdemu pracownikowi indywidualnie, zalogujesz się do aplikacji. Jeśli nie posiadasz kodów EAN, możesz oznaczyć ręcznie produkty jako zebrane i spakowane.

Tryb Zbierania

Tryb zbierania stworzony został tak, aby maksymalnie zoptymalizować czas realizacji zamówienia i zminimalizować liczbę wykonywanych zbędnych ruchów przez pracowników. System, dzięki przejrzystemu oznaczeniu regałów i półek na mapie magazynu, wskazuje Magazynierowi najszybszą drogę zebrania produktów, w jednym z trzech trybów, który sam wybierasz. Rozwiązania są dostosowane do jednej z trzech strategii, która reorganizuje i usprawnia pracę w magazynie.

System automatycznie dzieli nowe zamówienia na zbiory i w kolejności od najstarszych przesyła je do pracowników na zmianie wg. ustawień. Dzięki aplikacji wyeliminujesz wydruk zbędnych dokumentów, takich jak listy produktów i zamówień. WMS dysponuje trzema trybami zbierania, które są wykorzystywane w największych magazynach na całym świecie. W zależności od obranej strategii, ilości i wielkości zamówień, asortymentu, jaki sprzedajesz oraz sposobu urządzenia magazynu, możesz zmieniać Tryb w dowolnym momencie.

Tryby zbierania nie tylko przyśpieszają proces kompletowania zamówień, ale zmniejszają liczbę błędów, które mogą się pojawić w tej fazie. Skaner wibracją i dźwiękiem sygnalizuje wszystkie pomyłki. Aplikacja rezerwuje także produkty z zamówień w lokalizacjach magazynu i nie pozwala ich zebrać przypadkowej osobie. Jeśli brakuje towaru, możemy dodać notatkę do zamówienia i zaznaczyć jego brak, będzie to jasny sygnał dla obsługi sklepu, aby skontaktowała się z klientem, w celu dokończenia procesu realizacji zamówienia.

Statusy zamówień z każdym nowym działaniem są aktualizowane na bieżąco i przekazywane obsłudze sklepu oraz klientom, jeśli informują o ważnej z jego punktu widzenia zmianie. Z łatwością możesz edytować nazwy statusów w Panelu Administracyjnym oraz powiązać je w inny sposób z konkretnymi ruchami na sklepie.

Tryb Pakowania

Tryb pakowania służy do szybkiego, wygodnego i bezbłędnego nadania paczki. Po zeskanowaniu zebranego produktu aplikacja automatycznie znajduje i kojarzy zamówienie, do którego jest on przypisany. Czynnosć ta pozwala na wywołanie automatycznych akcji, takich jak: zmiana statusu zamówienia, wydukowanie listu przewozowego czy wysłanie powiadomienia mailowego.

Po zeskanowaniu ostatniego towaru z zamówienia automatycznie w ciągu zaledwie kilku sekund zostaje wydrukowany list przewozowy i dokument handlowy. Proces ten automatycznie zmienia status zamówienia na „Do Wysyłki”. Klient otrzymuje wiadomość o spakowaniu zamówienia wraz z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia paczki oraz dokumentami handlowymi. Jeśli zamówienie pochodzi z Allegro, informacje o realizacji wraz z numerem przesyłki oraz ewentualną fakturą są przesyłane do serwisu.

Tryb Podglądu Zamówienia

Tryb Podglądu pozwala śledzić postęp zbierania produktów oraz pakowania zamówień. Tryb Podglądu jest odświeżany na żywo, a to oznacza, ze możesz monitorować postęp prac nad zbieraniem i pakowaniem. Zobaczysz dokładnie, które produkty i zamówienia są teraz pakowane lub jaki produkt został właśnie zebrany. Statystyki Zbieraczy i Pakowaczy, dostępne w programie pomogą ustalić system premiowy, który jest najlepszą motywacją do wydajnej pracy.

Moduł Zwrotów i Reklamacji

W module RMA znajdziesz formularz zwrotów i reklamacji, który możesz udostępnić klientom w sklepie internetowym lub wysłać link do niego w wiadomości mailowej. Dane z formularza zostaną automatycznie przesłane do aplikacji w postaci zgłoszenia reklamacyjnego. Dzięki temu po zeskanowaniu numeru RMA lub kodu kreskowego produktu lub listu przewozowego, pracownik sklepu może z łatwością przyjąć zwrot produktu i zmienić status zgłoszenia, wykonując przy tym zaplanowaną czynność automatyczną.
Nowoczesne rozwiązania systemu pozwolą Ci efektywniej zarządzać procesem realizacji zamówień. Rozszerz Sellingo o moduł Sellasist, aby cieszyć się funkcjonalnością trzech trybów.

Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).