Loader image

Jak skonfigurować Blik One Click?

  • Jak skonfigurować Blik One Click?

    Dzięki nowoczesnej metodzie płatności BLIK One Click, klienci Twojego sklepu nie tylko zapłacą w wygodny i szybki sposób ale także zrobią to w ostatnim kroku koszyka, bez potrzeby przejścia przez stronę pośrednika płatności.

    Dzięki tej metodzie płatności klienci banków wspierających funkcję BLIK One Click będą mogli zapamiętać Twój sklep w swojej aplikacji i przy następnych zakupach płacić bez przepisywania sześciocyfrowego kodu BLIK.

    Przed zintegrowaniem sklepu z Tpay.com i BLIK OneClick należy zapoznać się ze stroną informacyjną tpay.com

    Konto sprzedawcy ze zniżką 33% można założyć na stronie https://secure.transferuj.pl/partner/rejestracja/550ff854Gi8fZ7FT

    Prowizje po zniżce:
    e-przelew = 1,2 % zamiast 1,8%* (dane płatności uzupełnia klient)
    e-transfer = 1,2 % zamiast 1,8%* (dane płatności uzupełniają się automatycznie)

    *Prowizja 1,8% wg. oferty Tpay.com z dnia 11.04.2018r.
    Aby włączyć płatność e-transferem i , po założeniu konta i zalogowaniu się na https://secure.transferuj.pl/panel/logowanie.htm należy przejść do karty Twoja Oferta i włączyć e-transfer dla wybranych banków.


    Po założenia konta w Tpay.com możemy przystąpić do integracji ze sklepem:

    1. Aby zintegrować usługę należy w pierwszej kolejności zalogować się do Panelu Administracyjnego sklepu, przejść do karty AdministracjaPłatnościUstawienia

    2. Aby uruchomić integrację wystarczy uzupełnić dane wymagane do integracji - ID sprzedawcy, kod bezpieczeństwa pobrany z konta sprzedawcy w Tpay.com, klucz API i hasło do klucza API

    Kod bezpieczeństwa (potwierdzający), to dodatkowe hasło, które znajduje się w Panelu Sprzedawcy w Tpay.com
    Menu ⇒ Ustawienia ⇒ Powiadomienia w polu Bezpieczeństwo.

    3. W panelu sprzedawcy w Tpay.com, w karcie Ustawienia API kliknij Generuj nowy dostęp, następnie ustaw dostęp i transakcję tak, jak na ilustracji poniżej:





    Wygenerowany klucz API i hasło do niego należy wkleić w Panelu Administracyjnym sklepu w karcie Administracja PłatnościUstawienia.









    4. ZAPISZ zmiany.

    5. Po zapisaniu zmian możemy wrócić do tabelki płatności w Administracja Płatności, aby następnie włączyć i edytować informację dotyczącą płatności.

    6. Teraz wystarczy już tylko Skonfigurować rodzaj dostawy i płatności, aby włączyć płatność z Tpay.com

    Jak skonfigurować metody płatności?

    Jak skonfigurować dostawę? Jak stworzyć metody i szablony wysyłki?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.