Loader image

Jak skonfigurować Blik One Click?

  • Jak skonfigurować Blik One Click?

    Dzięki nowoczesnej metodzie płatności BLIK One Click, klienci Twojego sklepu nie tylko zapłacą w wygodny i szybki sposób, ale także zrobią to w ostatnim kroku koszyka, bez potrzeby przejścia przez stronę pośrednika płatności.

    Dzięki tej metodzie płatności klienci banków wspierających funkcję BLIK One Click będą mogli zapamiętać Twój sklep w swojej aplikacji i przy następnych zakupach płacić bez przepisywania sześciocyfrowego kodu BLIK.

    Przed zintegrowaniem sklepu z Tpay.com i BLIK OneClick należy zapoznać się ze stroną tpay.com

    Konto sprzedawcy ze zniżką 22,5% można założyć na stronie https://secure.tpay.com/partner/rejestracja/5eb52cea4ksUXnQM

    Prowizje po zniżce:
    e-przelew = 1,4% zamiast 1,8%* (dane płatności uzupełnia klient)
    e-transfer = 1,4% zamiast 1,8%* (dane płatności uzupełniają się automatycznie)

    *Prowizja 1,8% wg. oferty Tpay.com z dnia 11.04.2018r.
    Po założenia konta w Tpay.com możesz przystąpić do integracji.


    Jak skonfigurować konto i uzyskać dane do integracji?

    1. Najpierw zaloguj się na swoje konto ⇨.
    2. Przejdź do Twoja oferta i włącz e-transfer dla wybranych banków.


    3. Przejdź do Ustawienia ⇒ Powiadomienia. W sekcji Bezpieczeństwo znajdziesz Kod bezpieczeństwa (potwierdzający), który jest niezbędny do integracji. Skopiuj go.


    4. Przejdź do Ustawienia ⇨ API i kliknij Generuj nowy dostęp.
    5. Ustaw opcję Dostęp na Tak i zaznacz opcję Transakcja.
    6. Wpisz dowolne hasło w pole api_password. Możesz wygenerować losowe hasło, klikając strzałkę.
    7. Zapisz zmiany przyciskiem na dole strony.
    8. Po zapisaniu zmian skopiuj api_key i api_password.



    Jak skonfigurować integrację w sklepie?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.



    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę Blik.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz metodę dostawy.
    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
    Nazwa wewnętrzna -
    Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać skopiowane wcześniej dane.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się Np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym"
    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.







    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodać metodę płatności
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).