Loader image

Jak skonfigurować Blik One Click?

  • Jak skonfigurować Blik One Click?

    Dzięki nowoczesnej metodzie płatności BLIK One Click, klienci Twojego sklepu internetowego Sellingo nie tylko zapłacą w wygodny i szybki sposób, ale także zrobią to w ostatnim kroku koszyka, bez potrzeby przejścia przez stronę pośrednika płatności.

    Dzięki tej metodzie płatności klienci banków wspierających funkcję BLIK One Click będą mogli zapamiętać Twój sklep internetowy w swojej aplikacji i przy następnych zakupach płacić bez przepisywania sześciocyfrowego kodu BLIK.

    Przed zintegrowaniem sklepu z Tpay.com i BLIK OneClick należy zapoznać się ze stroną tpay.com

    Konto sprzedawcy ze zniżką 37% założysz na stronie https://register.tpay.com/?offer=h1lXM

    Prowizje po zniżce:
    ePrzelew = 1% + 0,00 PLN zamiast 1,59% + 0,39 PLN* (dane płatności uzupełnia klient)
    Blik (ePrzelew) = 1% + 0,19%** zamiast 1,78% + 0,39 PLN*
    eTransfer = 1% + 0,00 PLN zamiast 1,59% + 0,39 PLN* (dane płatności uzupełniają się automatycznie)

    *Prowizja 1,59% + 0,39 PLN  wg. oferty Tpay.com


    **Nowa opłata nałożona przez Polski Standard Płatności (PSP - dostawca metody płatności BLIK) 1 czerwca 2022 r. Opłata liczona jest od wartości transakcji i dotyczy wszystkich operatorów płatności.
    Po założenia konta w Tpay.com możesz przystąpić do integracji konta BLIK z Twoim sklepem internetowym Sellingo.




    Jak skonfigurować konto i uzyskać dane do integracji?

    1. Najpierw zaloguj się na swoje konto ⇨.

    2. Przejdź do Twoja oferta i włącz e-transfer dla wybranych banków. (Należy kliknąć Edytuj przy wybranym banku, a następnie włączyć e-transfer i zapisać zmiany.)




    3. Przejdź do Ustawienia ⇒ Powiadomienia. W polu URL do powiadomień wpisz adres notyfikacji sklepu. Adres Powinien wyglądać tak : http://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/transferujpl/check

    Jeśli sklep ma zainstalowany certyfikat ssl, adres będzie wyglądać:
    https://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/transferujpl/check

    Jeśli nie chcesz ustawiać adresu notyfikacji, ustaw opcję Zezwól na nadpisanie na TAK. Na koniec zapisz zmiany. W sekcji Bezpieczeństwo znajdziesz Kod bezpieczeństwa (potwierdzający), który jest niezbędny do integracji. Skopiuj go.




    4. Przejdź do Ustawienia ⇨ API i kliknij Generuj nowy dostęp.

    5. Ustaw opcję Dostęp na Tak i zaznacz opcję Transakcja.

    6. Wpisz dowolne hasło w pole api_password. Możesz wygenerować losowe hasło, klikając strzałkę.

    7. Zapisz zmiany przyciskiem na dole strony.

    8. Po zapisaniu zmian skopiuj api_key i api_password.





    Jak skonfigurować integrację w sklepie?

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.





    4. Wybierz metodę Blik.





    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody płatności w Twoim sklepie internetowym Sellingo dla klientów. 

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać skopiowane wcześniej dane.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.






    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak dodać metodę płatności:
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).