Prostota obsługi i jasne przedstawienie informacji jakie się z tym wiążą są niezbędne dla sprzedawców korzystających z naszego oprogramowania, ze względu na dużą liczbę modułów i funkcji zawartych w oprogramowaniu sklepu internetowego Sellingo.

To właśnie przejrzystość panelu administracyjnego sprawia, że sprzedawcy którzy do tej pory nie myśleli o sprzedaży internetowej, teraz wybierają właśnie nasze rozwiązania.

Z udziałem naszych stałych klientów, którzy świetnie znają się na prowadzeniu sprzedaży, a nie koniecznie na komputerach - zaprojektowaliśmy przyjazne dla sprzedawców środowisko do obsługi handlu, nie tylko w internecie.

Strona powitalna Panelu Administracyjnego

Na stronie powitalnej panelu Sellingo znajdziesz komunikaty wyświetlane na podstawie wskazanych wcześniej czasów dostawy oraz alarmów magazynowych. Dzięki temu od razu zorientujesz się w kończących się produktach na stanie oraz w zamówieniach, które należy wysłać.

Najważniejsze informacje masz zawsze pod ręką. Wszystkie najświeższe zamówienia, informacje o zmianach w Sellingo, statystyki, a także informacje o pakiecie abonamentowym. Od razu zorientujesz się i sprawdzisz wzrosty oraz spadki liczby zamówień, a także ich wartości. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz bardzo szybko przejść do realizacji ostatniego zamówienia bez potrzeby przeklikiwania się i szukania go w karcie Zamówienia.

Łatwe zarządzanie zamówieniami!

W karcie Zamówienia znajdziesz nie tylko zamówienia pochodzące z Twojego sklepu, ale także i konta Allegro. W ten sposób kontrolujesz wszystkie zapełnione koszyki do realizacji.
Możesz także zarządzać dokumentami sprzedażowymi, fakturami lub lub listami przewozowymi wygenerowanymi w celu wysyłki paczek z zamówieniami Twoich klientów.

W liście od razu znajdziesz najważniejsze informacje o złożonych zamówieniach, a po najechaniu na wybrane wyświetlisz jego szczegółową zawartość. Kliknij w wybrane zamówienie, aby zobaczyć jego podsumowanie i komplet informacji.

Abyś jeszcze łatwiej mógł znaleźć zamówienie klientów, stworzyliśmy zaawansowane filtry znacznie ułatwiają pracę z większą liczbą zamówień.

Masowe akcje to funkcja, która na pewno Cię zainteresuje. Po zaznaczeniu wybranych zamówień, możesz wybrać masową akcję do wykonania, aby hurtowo zmienić w nich wszystkich np. status lub je wydrukować. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz masowo wprowadzać zmiany dla kilku lub nawet kilkunastu zamówień na raz.

Wszystkie dokumenty skatalogowane w jednym miejscu

Dokumenty umożliwiają podgląd wszystkich wystawionych rachunków, faktur, a także utworzenie pliku JPK_VAT. Znajdziesz tu zarówno dokumenty sprzedażowe oraz listy przewozowe.

Asortyment i oferty

Wszystkie informacje dotyczące Produktów, Producentów i Kategorii, a także moduły związane z promowaniem oferty tj. Promocje oraz Kody rabatowe znajdują się w karcie Asortyment. Znajdziesz tu również informacje na temat Ofert wystawianych w Allegro.

W swoim sklepie Sellingo znajdziesz także Importer i Eksporter produktów, dzięki któremu szybko dodasz asortyment pochodzący z innego sklepu, hurtowni lub od producenta, a w razie potrzeby również wyeksportujesz plik z produktami. Poza produktami możliwy jest także import atrybutów, wariantów, kategorii i producentów. Dzięki Importerowi zostaną one utworzone w sklepie automatycznie, bez mozolnego dodawania ich ręcznie.

Odbieraj pocztę w zamówieniach

W Sellingo obsłużysz swoją korespondencję e-mail z wielu różnych kont pocztowych. Moduł poczty znacznie ułatwi Twoją pracę z obsługą klienta i pozwoli zarówno na wysyłanie powiadomień do klienta jak i wyświetlanie treści e-maili otrzymanych od niego bezpośrednio w zamówieniach. Takie rozwiązanie pozwala znacznie przyspieszyć kontakt z klientem, nie musisz już przeczesywać swojej poczty w poszukiwaniu korespondencji po numerze zamówienia lub adresie e-mail klienta. Całą korespondencję z klientem znajdziesz w karcie zamówienia, które złożył.

Statystyki odwiedzin, zamówień i porzuconych koszyków

W karcie statystyki znajdują się wszelkie dane dotyczące ruchu na stronie sklepu, a także w ofertach Allegro. Znajdują się tu także statystyki wyświetleń poszczególnych produktów i zrealizowanych zamówień, również dane na temat wyszukiwań i porzuconych koszyków.

Doskonale widać tu również podział na poszczególne kanały sprzedaży, jak i to, w którym z nich dany produkt sprzedaje się najlepiej. Statystyki Porzuconych Koszyków pokażą nam liczbę pozostawionych koszyków, ich wartość, a także produkty jakie w nich się znajdowały. Pozwoli nam to ocenić zainteresowanie klientów produktami oraz etapy na jakich pozostawili koszyki. Te informacje pozwalają następnie wprowadzić odpowiednie poprawki pozwalające wpłynąć na zmniejszenie liczby porzuceń.

Reklama - newsletter, promocje i kody rabatowe

Reklama to karta panelu, w której znajdziesz wszystkie funkcje dotyczące strony marketingowej Twojego sklepu, niezbędne do reklamowania Twojej oferty w sklepie, jak i poza nim - znajdziesz tu możliwość zmiany bannerów, utworzone promocje oraz kody rabatowe. Również tu znajduje się moduł newslettera oraz funkcja reklamowania produktu dnia.

Integracje i ich ustawienia

W karcie Integracje znajdziesz wszelkie dostępne w Sellingo zewnętrzne integracje jakie możesz skonfigurować. To tutaj dodasz swoje konto Allegro, Google lub skonfigurujesz porównywarki, integrację z dostawcami, szybkimi płatnościami oraz czatem.

Zintegrowanie wybranej usługi jest niezwykle łatwe np. posiadając umowę z Pocztą Polską, wystarczy jedynie wprowadzić i zapisać dane jakie otrzymamy wraz z umową. Podobnie działa to w przypadku pozostałych integracji, a w niektórych jest nawet jeszcze prostsze.

Przejrzystość panelu administracyjnego to podstawa

Transparentność opisanych w panelu funkcji oraz ich odpowiednie pogrupowanie w kartach, których nazwy sugerują jasno dokładnie to, co możemy w nich znaleźć znacznie ułatwia pracę. W panelu administracyjnym Sellingo odnajdzie się każdy, a dzięki wsparciu jakie oferujemy, nawet najświeższy sprzedawca internetowy poradzi sobie z tym doskonale.

Dołącz do tysięcy zadowolonych sprzedawców korzystających z naszych usług!

Załóż sklep za darmo

Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).