Loader image

Jak skonfigurować wygląd sklepu Sellingo?

  • Jak skonfigurować wygląd sklepu Sellingo?

    Platforma Sellingo daje duże możliwości dostosowania skórki sklepu do Twojego profilu działalności.
    Ustawisz układy banerów, układy menu, wstawisz indywidualną grafikę w tło. Masz możliwości wyboru między gotowymi już skórkami a skórką zdefiniowaną przez siebie. Stworzone skórki zostają zapisane w panelu administracyjnym sklepu.

    Pomoc jest napisana dla skórki MODERN, w innych skórkach niektóre funkcje mogą być nieaktywne albo mogą się pojawić dodatkowe ustawienia.

    Aby skonfigurować skórkę, otwórz kartę ADMINISTRACJA, następnie kartę WYGLĄD SKLEPU.
    Znajdziesz tam, u góry, skórkę wybraną przy zakładaniu sklepu.


    Aktualnie używana skórka jest zawsze na górze i jest oznaczona jako AKTYWNA SKÓRKA.

    Poniżej znajdziesz kilka, przykładowych skórek do wyboru. Każda skórka jest opisana po lewej stronie, znajdziesz tam informacje na temat tego czy skórka jest płatna, czy są dla niej przewidziane aktualizacje i dane do serwera FTP



    Aby przejść do edycji skórki, kliknij w zielony klawisz EDYTUJ aby przejść do strony, na której ustawisz indywidualny wygląd swojego sklepu.


    LOGOTYPY
    Najpierw ustaw logotyp swojego sklepu, możesz je wstawić w formacie jpg, .png, .gif
    W tej samej sekcji ustawisz favicon swojego sklepu Co to jest favicon?

    UKŁAD
    Wybierz układ sklepu. Tu możesz ustalić jak będzie wyglądało menu w sklepie i w związku z tym układ banerów. Teraz możesz w menu ustawić dowolnie wybrane przez siebie strony. Otwórz kartę Administracjaa, następnie Struktura menu. W sekcji STRUKTURA znajdziesz strony, które obecnie są aktywne w menu głównym. W zależności od wybranego układu sklepu, menu główne może być poziome lub pionowe. Ustawia się je na zasadzie przeciągania elementów z tabeli NIEAKTYWNE ELEMENTY MENU do AKTYWNYCH




    • Wybierz, gdzie ma znajdować się logo sklepu
    • Ustal układ banerów dostosowany do uprzednio wybranego układu menu.
    • Oznacz czy w liście producentów mają się wyświetlać logo producenta-obrazki czy nazwy.
    • Możesz wybrać, czy wyświetlane na głównej stronie produkty będą w postaci przesuwanej listy czy nieruchome. Następnie wybierz jakie produkty mają wyświetlać się na stronie głównej, ustal ich kolejność w prosty sposób, przeciągając nieaktywne elementy do tabeli aktywnych




    • Określ w jaki sposób będzie się wyświetlała lista produktów. Możesz ustawić sposób wyświetlania wyświetlania produktów, czy w karcie produktów ma się wyświetlać krótki opis oraz czy w produktach ma się pokazywać lista filtrów.



    • Następnym krokiem jest określenie ile produktów ma się wyświetlać na stronie głównej, we wszystkich rodzajach boksów.
    • Ustal jakie informacje mają się wyświetlać w karcie produktu

    TŁO SKLEPU
    Twój sklep może mieć indywidualne, ustalone przez Ciebie tło. Możesz je dodać wybierając zdjęcie z dysku lub serwera FTP.
    Jeśli chcesz aby tło Twojego sklepu kierowało w jakieś konkretne miejsce po kliknięciu w nie, wpisz poniżej obrazu tła, link do niego.

    CZCIONKA
    Dodaj nazwę czcionki
    Określ wielkość liter, wybierając je z rozwijanego menu




    KOLORYSTYKA DLA SKÓRKI MODERN

    Podamy przykłady, których elementów strony dotyczą poszczególne kolory. Można je wybrać z przybornika lub wpisać własny kod HEX

    • kolor główny- to kolor głównych elementów na stronie, np. klawisza koszyka, belki na dole strony
    • kolor alternatywny- kolor nieaktywnej karty, kolory linii, ramek
    • główna czcionka- kolor głównej czcionki w sklepie
    • kolor wyróżnień- to np. podświetlenie czcionki, kiedy się na nią najedzie myszką, kolor podświetlenia koszyka u góry strony, kiedy są w nim produkty.
    • czcionka na elementach wyróżnionych- tam gdzie zastosowano kolor czcionki głównej, np. w menu, po najechaniu zmienia się kolor na kolor czcionki na elementach wyróżnionych, liczba produktów w koszyku.
    • alternatywny kolor wyróżnień- to np. klawisze w koszyku „dane do wysyłki”, „przejdź do kasy”
    • alternatywny jasny kolor-to np. kolor podświetlenia ceny w karcie produktu
    • tło - zmienia tło sklepu
    • nowości i bestsellery-kolor wstążki oznaczającej nowości i bestsellery

    Zawsze możesz wrócić do zdefiniowanego zestawu kolorów dla tej skórki, tu przykłady dla skórki Modern, wybierając z menu pod zestawem kolorów.
    Jeśli chcesz wprowadzić indywidualne zmiany w wyglądzie sklepu, możesz wprowadzić własny kod CSS.


    Jeśli chcesz dokonać zmian na wybranej skórce np. wprowadzić okolicznościowe tło, specjalne banery, a nie chcesz zmieniać już ustawionego układu, możesz skopiować skórkę sklepu i na kopii wprowadzić zmiany, na koniec.
    Po wprowadzeniu zmian ZAPISZ ustawienia.

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 05-075, ul. Wilanowska 39a. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).