Loader image

Jak uruchomić integrację z PayU?

  • Jak uruchomić integrację z PayU?
    Integracja z PayU pozwoli Twoim klientom korzystać z tej metody płatności w Twoim sklepie Sellingo. Dzięki integracji, Twoi klienci będą mogli szybko i łatwo płacić za zakupy, przy finalizacji zamówienia w Twoim sklepie internetowym.

    Jak uruchomić integrację z PayU?

    Przed zintegrowaniem sklepu Sellingo z PayU zapoznaj się ze stroną serwisu ⇨



    Aby rozpocząć współpracę z serwisem PayU, wypełnij i wyślij formularz rejestracyjny ⇨

    Umowa generowana jest online. Po zaakceptowaniu umowy otrzymasz na podany przez Ciebie adres email dane umożliwiające zalogowanie się do panelu zarządzania transakcjami.

    Skonfiguruj Twoje konto według własnych potrzeb.


    Dodawanie sklepu w PayU

    Jeśli jeszcze nie masz dodanego konta w PayU, dodaj go. Jeśli masz, pomiń ten krok.

    1. Zaloguj się na swoje konto PayU.

    2. Przejdź do Moje sklepy.

    3. Kliknij Dodaj sklep.



    4. Wypełnij pola i Kliknij Dalej:

    Adres strony - Wybierz "Inny adres" i wpisz adres sklepu Sellingo. Jeśli Twój sklep ma zainstalowany certyfikat SSL zmień z http:// na https://

    Usługi, z których chcesz korzystać - Wybierz sposób, w jaki klienci będą płacić za produkty w Twoim sklepie Sellingo.

    Nazwa sklepu - Nazwa Twojego sklepu online. Nazwa będzie widoczna na wydruku przelewu.

    Opis - Opis sklepu, składający się maksymalnie z 500 znaków.

    Rezerwa na zwroty - Suma, jaka będzie dostępna na zwroty płatności do klientów.

    Waluta - Waluta, w jakiej przyjmujesz płatności.


    5. W tym kroku dodajesz punkt płatności. Wypełnij pola i kliknij Dodaj sklep online.

    Typ punktu płatności - Wybierz REST API (Checkout).

    Nazwa punktu płatności - Dowolna nazwa.

    Kodowanie danych - Wybierz UTF-8


    6. Skopiuj dane i kliknij Zakończ. Będą Ci one potrzebne podczas integracji PayU w Twoim sklepie Sellingo.



    Jak dodać punkt płatności?

    Jeśli masz już dodany sklep w PayU, dodaj punkt płatności:

    1. Zaloguj się na swoje konto PayU.

    2. Przejdź do Moje sklepy.

    3. Kliknij nazwę sklepu.

    4. Przejdź do zakładki Punkty płatności i kliknij Dodaj punkt płatności - REST API (Checkout).




    5. Wypełnij pola i kliknij Dodaj.

    Typ punktu płatności - Wybierz REST API (Checkout).

    Nazwa punktu płatności - Dowolna nazwa.

    Kodowanie danych - Wybierz UTF-8


    6. Skopiuj dane. Będą ci one potrzebne podczas integracji PayU w Twoim sklepie Sellingo.



    Integracja z Sellingo

    Po założenia konta w PayU i skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji ze sklepem Sellingo:

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.





    4. Wybierz metodę PayU.




    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność metody płatności w sklepie Sellingo dla Twoich klientów.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie Sellingo.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie tekst.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.







    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności PayU działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.





    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak skonfigurować płatności:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).