Allegro dyskusje to bardzo przydatne narzędzie, służące komunikacji z klientami. Jeśli po zakupie towaru z Twoich ofert pojawi się jakiś problem, łatwo poprowadzisz dyskusję z klientem. Sklep Sellingo oferuje pełną integrację z Allegro dyskusje. W panelu administracyjnym swojego sklepu możesz zarządzać dyskusjami, wysyłać i odbierać maile i złączniki, a nawet ustawić automatyczne wysyłanie wiadomości. Dzięki naszemu autoresponderowi już nie musisz się martwić utratą statusu Super Sprzedawcy. Wystarczy włączyć automatyczne odpowiedzi w dyskusjach i wpisać treść wiadomości.
Co zyskasz dzięki integracji?
- Zarządzanie korespondencją i realizacją zamówień w jednym panelu,
- Szybszą i bardziej profesjonalną obsługę klienta,
- Automatyczne powiązanie wiadomości z zamówieniem,
- Możliwość ustawienia automatycznych odpowiedzi w Dyskusjach i Wiadomościach,
- Indywidualne ustawienie treści i godzin wysyłki autorespondera,
- Brak utraty punktów potrzebnych do Statusu Sprzedawcy.
Gdzie znajdę Allegro dyskusje?
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
2. W zakładce Poczta kliknij Dyskusje Allegro.
3. Przejdziesz do listy dyskusji. Na liście zobaczysz dyskusje z wszystkich kont Allegro, które masz zintegrowane ze sklepem. Możesz je dowolnie filtrować, aby wyświetlić tylko wybrane. Aby wejść do dyskusji wystarczy ją kliknąć.
Informacja o dyskusji jest wyświetlana także w zamówieniu, którego dyskusja dotyczy.
Na stronie głównej panelu administracyjnego będą wyświetlane powiadomienia o nowych wiadomościach.
Jak włączyć autoresponder?
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
2. W zakładce Poczta kliknij Dyskusje Allegro.
3. Kliknij Ustawienia.
4. Aby włączyć autoresponder zaznacz pole Włącz automatyczne odpowiedzi w dyskusjach. Jeśli zaznaczysz opcję Automatyczna odpowiedź tylko do pierwszej wiadomości, automatyczna odpowiedź będzie wysyłana tylko do pierwszej wiadomości w dyskusji.
5. Wpisz treść wiadomości.
6. Jeśli nie masz zaznaczonych dni pracy, automatyczna odpowiedź będzie wysyłana zawsze. Treść automatycznej odpowiedzi będzie jednakowa przez cały czas. Możesz ustawić wysyłanie innej wiadomości w godzinach pracy. Wystarczy, że zaznaczysz pole Inna treść odpowiedzi w godzinach pracy i wpiszesz treść wiadomości w pole poniżej. Jeśli chcesz, aby automatyczna odpowiedź nie była wysyłana w godzinach pracy, zaznacz opcję Wyłącz automatyczną odpowiedź w godzinach pracy.
6. Kliknij
Zapisz.
Uwaga! Dodano możliwość odpisania w nierozwiązanej dyskusji.