Loader image

Jak uruchomić Dyskusję Allegro i autoresponder w sklepie Sellingo?

  • Jak uruchomić Dyskusję Allegro i autoresponder w sklepie Sellingo?
    Allegro dyskusje to bardzo przydatne narzędzie, służące komunikacji z klientami. Jeśli po zakupie towaru z Twoich ofert pojawi się jakiś problem, łatwo poprowadzisz dyskusję z klientem. Sklep Sellingo oferuje pełną integrację z Allegro dyskusje. W panelu administracyjnym swojego sklepu możesz zarządzać dyskusjami, wysyłać i odbierać maile i złączniki, a nawet ustawić automatyczne wysyłanie wiadomości. Dzięki naszemu autoresponderowi już nie musisz się martwić utratą statusu Super Sprzedawcy. Wystarczy włączyć automatyczne odpowiedzi w dyskusjach i wpisać treść wiadomości.

    Co zyskasz dzięki integracji?
    • Zarządzanie korespondencją i realizacją zamówień w jednym panelu,
    • Szybszą i bardziej profesjonalną obsługę klienta,
    • Automatyczne powiązanie wiadomości z zamówieniem,
    • Możliwość ustawienia automatycznych odpowiedzi w Dyskusjach i Wiadomościach,
    • Indywidualne ustawienie treści i godzin wysyłki autorespondera,
    • Brak utraty punktów potrzebnych do Statusu Sprzedawcy.





    Gdzie znajdę Allegro dyskusje?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Poczta kliknij Dyskusje Allegro.



    3. Przejdziesz do listy dyskusji. Na liście zobaczysz dyskusje z wszystkich kont Allegro, które masz zintegrowane ze sklepem. Możesz je dowolnie filtrować, aby wyświetlić tylko wybrane. Aby wejść do dyskusji wystarczy ją kliknąć.





    Informacja o dyskusji jest wyświetlana także w zamówieniu, którego dyskusja dotyczy.




    Na stronie głównej panelu administracyjnego będą wyświetlane powiadomienia o nowych wiadomościach.







    Jak włączyć autoresponder?
     
    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Poczta kliknij Dyskusje Allegro.



    3. Kliknij Ustawienia.



     

    4. Aby włączyć autoresponder zaznacz pole Włącz automatyczne odpowiedzi w dyskusjach. Jeśli zaznaczysz opcję Automatyczna odpowiedź tylko do pierwszej wiadomości, automatyczna odpowiedź będzie wysyłana tylko do pierwszej wiadomości w dyskusji. 
     



    5. Wpisz treść wiadomości.
    6. Jeśli nie masz zaznaczonych dni pracy, automatyczna odpowiedź będzie wysyłana zawsze. Treść automatycznej odpowiedzi będzie jednakowa przez cały czas. Możesz ustawić wysyłanie innej wiadomości w godzinach pracy. Wystarczy, że zaznaczysz pole Inna treść odpowiedzi w godzinach pracy i wpiszesz treść wiadomości w pole poniżej. Jeśli chcesz, aby automatyczna odpowiedź nie była wysyłana w godzinach pracy, zaznacz opcję Wyłącz automatyczną odpowiedź w godzinach pracy.



    6. Kliknij Zapisz.


    Uwaga! Dodano możliwość odpisania w nierozwiązanej dyskusji.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:


    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).