Loader image

Jak uruchomić Korespondencję Allegro i autoresponder w sklepie Sellingo?

  • Jak uruchomić Korespondencję Allegro i autoresponder w sklepie Sellingo?
    Korespondencja Allegro to narzędzie, które pozwala na łatwą komunikację z klientami. Dzięki integracji z Sellingo możesz zarządzać wiadomościami bezpośrednio z panelu Sellingo, a także korzystać z autorespondera, który automatycznie odpowiada na wiadomości od klientów. Sellingo oferuje pełną integrację z Korespondencja Allegro. Dzięki naszemu autoresponderowi już nie musisz się martwić, że przegapisz jakieś maile. Wystarczy włączyć automatyczne odpowiedzi w dyskusjach i wpisać treść wiadomości.


    59:20 Obsługa korespondencji i dyskusji - autoresponder


    Co zyskasz dzięki integracji?
    • Wszystkie wiadomości i zamówienia w jednym miejscu.
    • Profesjonalna i szybka obsługa klienta.
    • Wiadomości są automatycznie powiązane z zamówieniami.
    • Możliwość ustawienia autorespondera z własnymi wiadomościami.
    • Indywidualne ustawienie godzin wysyłki autorespondera.
    • Zachowanie pełnej liczby punktów dla Statusu Sprzedawcy.







    Gdzie znajdę Korespondencja Allegro?


    Uwaga!

    Do poprawnego działania funkcji może być konieczne przedłużenie ważności kont Allegro, aby system uzyskał dostęp do korespondencji. Możesz to zrobić w Integracje ⇨ Allegro.


    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. Przejdź do PocztaKorespondencja Allegro.

    3. Przejdziesz do listy wiadomości. Na liście zobaczysz wiadomości z wszystkich kont Allegro, które masz zintegrowane ze sklepem. Możesz je dowolnie filtrować, aby wyświetlić tylko wybrane. Aby odczytać wiadomość, wystarczy ją kliknąć.



    Na stronie głównej panelu administracyjnego będą wyświetlane powiadomienia o nowych wiadomościach.


    Jak włączyć autoresponder?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Poczta kliknij Korespondencja Allegro.



    3. Kliknij Ustawienia.



    4. Zaznacz pole Włącz automatyczną odpowiedź.
    5. Wpisz treść wiadomości. Automatyczna odpowiedź będzie wysyłana zawsze, jeśli nie zaznaczysz dni pracy. Treść automatycznej odpowiedzi będzie jednakowa przez cały czas.



    Możesz ustawić wysyłanie innej wiadomości w godzinach pracy. Wystarczy, że zaznaczysz pole Inna treść odpowiedzi w godzinach pracy i wpiszesz treść wiadomości w pole poniżej.



    Jeśli chcesz, aby automatyczna odpowiedź nie była wysyłana w godzinach pracy, zaznacz opcję Wyłącz automatyczną odpowiedź w godzinach pracy.





    POWIĄZANE ARTYKUŁY:


    Zobacz, jak przedłużysz konto:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).