Loader image

Czym są Statusy Zamówień?

  • Czym są Statusy Zamówień?

    Statusy zamówień to stan realizacji konkretnego zamówienia.

    Kiedy pojawia się zamówienie automatycznie oznaczane jest statusem NOWE.


    Później, w trakcie przetwarzania pamiętaj, aby zmieniać zamówieniom status na W REALIZACJI lub WYSŁANE, po sfinalizowaniu.


    Jest to ważne z dwóch powodów, po pierwsze, przy zmianie statusu zamówienia, zakładając, że masz skonfigurowaną pocztę, program wysyła automatyczne powiadomienia do klientów. Sam decydujesz czy statusy zamówień będą wysyłane do klienta i jaką będą zawierały treść.


    Jeśli ustawisz sobie powiadomienia SMS, będą się też wysyłały automatyczne. Warunkiem jest posiadanie środków w portfelu.


    Drugim, ważnym powodem, aby zmieniać statusy zamówień, jest praca usługi Sellasist. Kiedy logujemy się do panelu administratora, Sellasist automatycznie przeszukuje nowe zamówienia, kiedy nie zmieniasz statusów, wraz z narastającą ilością zamówień, czas logowania wydłuża się, coraz dłużej też trwa wykonywanie operacji, co może wpływać na Twój komfort pracy. Sellasist ma też narzędzie, które pomoże w automatycznej zmianie statusów zamówień, to Automatyzacja.


    Czym jest Automatyzacja? Jak działa Automatyzacja?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 05-075, ul. Wilanowska 39a. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).