Loader image

Czym jest Automatyzacja? Jak działa Automatyzacja?

  • Czym jest Automatyzacja? Jak działa Automatyzacja?
    Automatyzacja to narzędzie, które po samodzielnym skonfigurowaniu, wykonuje określone akcje w odpowiedzi na ustalone zmiany w Sellasist. Pozwala na znaczne przyspieszenie procesu obsługi klienta.

    Jak ustawić Automatyzację?

    Więcej o automatyzacji i aktywatorach (przyciskach) automatyzacji dowiesz się z webinaru:

     
    Automatyzacja to moduł pozwalający na stworzenie własnych akcji wykonywanych automatycznie.
    Dzięki temu proces obsługi klienta jest znacznie przyspieszony. Możemy ustawić automatyczne zmiany statusów zamówień, wysyłanie emaili czy zamówienie kuriera na podstawie określonych warunków, np. gdy zamówienie jest opłacone.

    Przykład:
    Kiedy klient złoży u nas zamówienie i je opłaci, zmieniamy status zamówienia. Wykonujemy działanie/akcję jako efekt określonego warunku. Warunkiem w tej sytuacji jest nowe, opłacone zamówienie, a wykonywaną akcją-zmiana statusu na opłacone. Identycznie działa Automatyzacja, gdzie wybieramy warunek, jaki musi wystąpić (nowe zamówienie, zmiana statusu płatności itp.) dla wykonania akcji (wysłanie emaila, zmiana statusu zamówienia, zamówienie kuriera itp.).

    Przykład Automatyzacji:
     
    Akcja dla zamówień - automatyczna zmiana statusu zamówienia po spełnieniu określonych warunków

    Warunek: Status zamówienia — Nowe

    Warunek: Status płatności — Zapłacono

    Akcja: Zmień status na W realizacji

    W takim przypadku, gdy klient złoży zamówienie i opłaci je, status zamówienia automatycznie zmieni się z Nowe na W realizacji.





    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak ustawisz automatyzację
    Jak ustawić Automatyzację?

    Zobacz jak ustawisz automatyczne wystawianie
    Jak ustawić automatyczne wystawianie ofert Allegro?

    Zobacz jak ustawisz automatyczne anulowanie
    Jak ustawić automatyczne anulowanie przesyłki?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).