Loader image

Jak skonfigurować Blik?

  • Jak skonfigurować Blik?
    Dzięki metodzie płatności BLIK, klienci Twojego sklepu internetowego nie tylko zapłacą w wygodny i szybki sposób, ale także zrobią to w ostatnim kroku koszyka, bez potrzeby przejścia przez stronę pośrednika płatności.

    Przed zintegrowaniem sklepu z Tpay.com i BLIK należy zapoznać się ze stroną tpay.com

    Konto sprzedawcy ze zniżką 37% założysz na stronie:



    Więcej informacji na temat opłat i prowizji od płatności w Tpay znajdziesz Tutaj


    Po założenia konta w Tpay.com możesz przystąpić do integracji konta BLIK z Twoim sklepem internetowym.



    Krok 1 - Konfiguracja konta w panelu Tpay

    1. Najpierw zaloguj się na swoje konto ⇨.
    2. Przejdź do Twoja oferta i włącz e-transfer dla wybranych banków. 
    Aby to zrobić, należy kliknąć Edytuj przy wybranym banku, a następnie włączyć e-transfer i zapisać zmiany.







    3. Przejdź do zakładki Ustawienia ⇨ Powiadomienia

    W polu URL do powiadomień wpisz adres notyfikacji sklepu.

    Prawidłowy format adresu:
    http://DomenaTwojegoSklepu/payment/transferujpl/check

    Jeśli sklep ma zainstalowany certyfikat ssl, adres będzie wyglądać:
    https://DomenaTwojegoSklepu/payment/transferujpl/check

    Jeśli nie chcesz ustawiać adresu notyfikacji, ustaw opcję Zezwól na nadpisanie na TAK. Kliknij Zapisz.






    4. W sekcji Zabezpieczenia znajdziesz Kod bezpieczeństwa, który jest niezbędny do integracji. Skopiuj go i zapisz np. w Notatniku, będzie Ci potrzebny do w kolejnych krokach integracji. 






    5. Przejdź do zakładki Integracje ⇨ API. 

    Zjedź do sekcji Klucze do starego API i  kliknij Dodaj nowy klucz.





    6. Utwórz hasło, zmień na Aktywny i wybierz odpowiednie uprawnienia. 



    * W Rodzaj uprawnienia wybierz preferowane pozycje, z zaznaczeniem, żeby była zaznaczona "Transakcja"
    Czyli możesz wybrać: Transakcja lub Transakcja, Przekazy masowe lub Zwroty, Transakcja lub Zwroty, Transakcja, Przekazy masowe.  


    7. Kliknij Dodaj klucz.




    8. Zostaniesz poproszony o wprowadzenie swojego hasła do logowania do panelu Tpay w celu potwierdzenia. Wprowadź je i kliknij Zapisz





    9.  Zostanie wygenerowany nowy klucz - skopiuj go i zapisz np. w Notatniku, będziesz go potrzebować w dalszych krokach integracji. 






    Krok 2 - Konfiguracja integracji w panelu Sellasist/Sellingo


    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.
    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.




    4. Wybierz metodę Blik.




    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody płatności w Twoim sklepie internetowym dla klientów. 

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby system uzupełnił je automatycznie.






    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać skopiowane dane z Kroku 1.






    ID sprzedawcy - Wprowadź swoje ID sprzedawcy Tpay.
    Kod bezpieczeństwa - Wprowadź kod bezpieczeństwa z panelu Tpay (Krok 1 - punkt 4)
    Znajdziesz go w Ustawienia ⇨ Powiadomienia ⇨ Zabezpieczenia




    Klucz API - Wprowadź klucz API. (Krok 1 - punkt 9). 
    Hasło API - Wprowadź klucz API (Krok 1 - punkt 6).






    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.

    6. Kliknij Zapisz.



    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak dodać metodę płatności:
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).