Loader image

Jak dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist? Jak dodać język w Sellasist?

  • Jak dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist? Jak dodać język w Sellasist?
    W Sellasist oraz sklepach Sellingo możesz korzystać z wielu języków. Dzięki dodatkowym językom możesz prowadzić sprzedaż zagraniczną, prezentując Swoją ofertę w języku klienta.

    Jak mogę dodać język w Sellasist?

    Pakiety językowe włączane w Sellasist są darmowe. Najpierw musisz włączyć walutę, której używa wybrany język. Dla niemieckiego będzie to Euro.


    Po włączeniu waluty możesz dodać język.

    1. Zaloguj się do Panelu administracyjnego Sellasist.
    2. W zakładce Administracja kliknij Języki.





    3. Kliknij Dodaj język.




    4. Wpisz nazwę języka, wybierz kraj, walutę i słownik wyszukiwarki.



    5. Kliknij Zapisz.

    Język zostanie dodany.



    Jak mogę dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist?

    Jeśli Twój sklep jest zintegrowany z Sellasist musisz dodać język najpierw w usłudze Sellasist. Po dodaniu języka w Sellasist musisz go aktywować i opłacić w Sellingo.


    1. Zaloguj się do Panelu administracyjnego Sellingo.
    2. W zakładce Administracja kliknij Języki.




    3. Kliknij przycisk AKTYWUJ.




    Po kliknięciu zobaczysz komunikat:

    Koszt obsługi języka zostanie doliczony do abonamentu i będzie opłacany razem z nim. W tej chwili Twój sklep jest opłacony do …., dlatego by wyrównać abonamenty koszt aktywacji tego języka wyniesie .....PLN. Po opłaceniu aktywacji będzie można włączać i wyłączać obsługę tego języka bez konieczności ponownej aktywacji.

    Jeśli zgadzasz się z warunkami, kliknij przycisk AKTYWUJ, zostaniesz przeniesiony do formularza płatności, który poprowadzi Cię aż do finalizacji transakcji. Po opłaceniu możesz już korzystać z pakietu w panelu administratora, aby język był aktywny w sklepie, skontaktuj się z nami aby ustawić domenę dla wybranego języka.




    Po aktywacji języka musisz go jeszcze włączyć w sklepie. 
    Przejdź do Administracja ⇨ Języki i przy odpowiednim języku w kolumnie AKTYWNY zaznacz checkbox. 






    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak przełączać widoczność produktu

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).