Loader image

Jak uruchomić integrację z BNP Paribas?

  • Jak uruchomić integrację z BNP Paribas?
    Po uruchomieniu integracji BNP Paribas w Twoim sklepie Sellingo, klienci będą mogli kupować produkty na raty. Kiedy klient chce zakupić produkt na raty, musi wypełnić wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany sprzedawca otrzymuje dokument. Status zamówienia należy wówczas zmienić na Opłacone (lub na własny skonfigurowany status, który jest odpowiednikiem opłaconego zamówienia). Sprzedawca otrzyma od banku pełną kwotę wartości zamawianych produktów. Kupujący będzie wpłacał raty do banku. Minimalna kwota zamówienia wynosi od 100 zł i jest zależna od podpisanej umowy.

    Zapoznaj się z ofertą⇨ i skontaktuj z bankiem w celu podjęcia współpracy.

    Jak mogę uruchomić integrację?


    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym swojego sklepu internetowego.

    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.





    4. Wybierz metodę BNP Pribas.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wybrania danej metody dostawy przez klientów Twojego sklepu internetowego.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie tekst.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.
    Wypełnij pola podając dane uzyskane podczas podpisywania umowy.

    Numer umowy -
    Unikatowy id przypisywany dla klienta.

    Numer oferty kredytowej - Wpisz jakie oferty kredytowe są oferowane (czyli ilość, wysokość rat), można wpisać wiele oddzielając je za pomocą średnika ";", np.: 123886;123465.

    Kod artykułów - Kod określający rodzaj sprzedawanych produktów.

    Typ artykułów - Kod określający rodzaj sprzedawanych produktów.

    Nazwa zestawu - jeśli produktów będzie więcej niż 10 (9 jeśli dostawa jest płatna, bo dostawa jest liczona jako produkt), przesyłana będzie jedna pozycja o nazwie "Zestaw [Nazwa zestawu]".

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.






    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały prawidłowo, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak dodać metodę płatności:
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).