Loader image

Jak stworzyć jednorazowy kod rabatowy wysyłany po rejestracji w sklepie?

  • Jak stworzyć jednorazowy kod rabatowy wysyłany po rejestracji w sklepie?
    Możesz utworzyć jednorazowy kod rabatowy, który będzie wysyłany do klienta po jego rejestracji w Twoim sklepie. Dzięki niemu klient dostanie ustaloną przez Ciebie zniżkę na zakupy, a to zachęci go do kolejnych. Tym samym Ty zarobisz więcej.

    Jak mogę utworzyć kod rabatowy?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Reklama kliknij Kody rabatowe.


    3. Kliknij Dodaj kupon rabatowy.


    4. Wypełnij pola.

    Nazwa - Nazwa kodu musi być taka jak na obrazku, czyli register.
    Typ rabatu - Wybierz typ rabatu:
    --Rabat procentowy - Od sumy zamówienia (nie licząc kosztów przesyłki) zostanie odjęta podana wartość procentowa (Wpisz tylko sumę. Bez znaku %. Np. 10.).
    --Rabat kwotowy - Od sumy zamówienia (nie licząc kosztów przesyłki) zostanie odjęta podana kwota.
    --Darmowa dostawa - Kod pozwoli skorzystać z darmowej dostawy dla zamówienia.
    --Gratis - Kod po wpisaniu którego klient otrzyma jakiś dodatkowy gratis.
    Kod jednorazowy - Zaznacz, aby wygenerowany kod mógł zostać użyty jedynie raz. Po użyciu kod wygaśnie.
    Liczba kodów jednorazowych do wygenerowania - Nie musisz wpisywać ilości kodów rabatowych, które mają się generować, będą się generowały automatycznie.
    Dostępność rabatu - Możesz wybrać czy rabat ma obowiązywać na wszystkie produkty, czy na konkretne kategorie, producentów lub nawet tylko na konkretny produkt.

    5. Ustaw czas, w którym aktywny będzie Twój kod rabatowy:

    Kod aktywny od - ustaw datę, aby zaplanować aktywację kodu rabatowego w przyszłości. Dzięki temu np. kod rabatowy "Wesołych Świąt" będzie aktywny jedynie w grudniu, jeżeli właśnie taki zakres dat zostanie wybrany.
    Kod aktywny do - ustaw datę, aby ustalić datę ważności kodu rabatowego. Dzięki temu np. kod rabatowy "Wesołych Świąt" wygaśnie 31 grudnia, jeżeli właśnie taki zakres dat zostanie wybrany.

    6. Zapisz kod.


    Kod możesz edytować w dowolnej chwili, klikając ikonę ołówka.


    Gdzie włączyć wysyłanie kodów po rejestracji?

    1. Przejdź do zakładki Klienci.


    2. Kliknij Ustawienia.


    3. Zaznacz opcję Wyślij kod rabatowy po zarejestrowaniu się.
    4. Zapisz zmiany.


    Jak dodać kod do powiadomienia o rejestracji?

    1. W zakładce Administracja kliknij Powiadomienia.


    2. Kliknij powiadomienie o rejestracji, aby je edytować.


    3. Dodaj jakiś tekst. Np. Cieszymy się, że jesteś z nami. Otrzymujesz kod rabatowy na pierwsze zakupy.
    4. Wstaw zmienną {ticket} . Będzie ona wyświetlać kod rabatowy. Klient w tym miejscu zobaczy kod.
    5. Zapisz.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:


    Dowiedz się jak dodasz kod rabatowy do newslettera
    Jak stworzyć kod rabatowy wysyłany po zapisaniu się do newslettera?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).