Loader image

Jak ręcznie dodać klienta?

  • Jak ręcznie dodać klienta?
    Jeśli chcesz ręcznie dodać nowego klienta, możesz to łatwo zrobić. Podczas dodawania klienta możesz mu przyznać uprawnienia do logowania oraz indywidualny, obowiązujący tylko dla niego rabat.

    Jak dodać klienta?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Klienci kliknij Lista.



    3. Kliknij Dodaj klienta.



    4. Wpisz dane klienta oraz jego hasło. Jeśli klient ma mieć możliwość logowania się na konto, zaznacz opcję Logowanie.



    5. Na koniec kliknij Zapisz. Możesz też najpierw nadać rabaty dla klienta.

    UWAGA!
    Rabaty są widoczne dla klienta dopiero po zalogowaniu na konto. Jeśli nie włączysz klientowi możliwości logowania, nie zobaczy on swoich rabatów.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak ręcznie dodasz zamówienie
    Jak dodać zamówienie ręcznie?

    Zobacz jak przypiszesz rabat
    Jak przypisać indywidualny rabat do klienta?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).