Loader image

Jak dodać zamówienie ręcznie?

  • Jak dodać zamówienie ręcznie?
    W Sellasist i Sellingo możesz łatwo tworzyć zamówienia ręczne. Wystarczy przejść do zakładki Zamówienia i kliknąć Dodaj zamówienie. Ręczne dodawanie zamówień jest przydatne na przykład w sytuacji, kiedy masz dużo zamówień składanych przez telefon lub e-mail.

    Jak mogę ręcznie dodać zamówienie?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Zamówienia kliknij Zamówienia. (Możesz zamiast tego kliknąć +, aby od razu rozpocząć dodawanie nowego zamówienia.)



    3. Jeśli nie klikałeś przycisku +, kliknij Dodaj zamówienie.



    4. Wybierz walutę oraz język i kliknij Dodaj zamówienie.


    5. Najwygodniej dla Ciebie będzie zacząć tworzenie zamówienia od wpisania imienia i nazwiska klienta w sekcji PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA w polu Klient. Kliknij Zmień, aby rozpocząć wpisywanie.


    6. Zacznij wpisywanie, jeśli klient znajduje się już w bazie Twoich klientów, pojawi się na liście. Wybierz go i kliknij Zapisz Dane uzupełnią się wtedy automatycznie. Jeśli klienta nie ma w bazie, możesz go dodać w Klienci ⇨ Lista, albo uzupełnić dane ręcznie.



    7. Kliknij +Dodaj pozycję, aby dodać produkt do zamówienia.


    8. Jeśli znasz ID, najłatwiej będzie wpisać je w pole ID produktu. Możesz też wpisać nazwę zamówionego produktu, program podpowie, jeśli znajdzie podobne nazwy w liście asortymentu.
    9. Podaj ilość zamawianych produktów i kliknij ZAPISZ POZYCJĘ I PRZELICZ ZAMÓWIENIE.


    10. Produkt zostanie dodany do zamówienia. Jeśli chcesz, możesz teraz dodać kolejne produkty.


    11. Po dodaniu produktów wypełnij pozostałe pola, wybierając statusy, rodzaj dokumentu, oraz metodę płatności i dostawy. Jeśli masz dodane dodatkowe pola danych, możesz je też wypełnić.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).