Loader image

Jak dodać zamówienie ręcznie?

  • Jak dodać zamówienie ręcznie?
    W Sellasist i Sellingo masz możliwość tworzenia ręcznych zamówień. Jest to szczególnie przydatne, gdy otrzymujesz zamówienia telefonicznie lub przez e-mail. 


    Jak dodać zamówienie ręcznie?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym. 
    2. Kliknij Zamówienia⇨ Zamówienia
    3. Następnie kliknij Dodaj zamówienie



    4. Wybierz walutę oraz język i kliknij Dodaj zamówienie



    5. W sekcji Klient wprowadź dane klienta: w polu Imię i nazwisko kliknij ZMIEŃ, aby rozpocząć wpisywanie danych. 
    Jeśli klient jest już w bazie, system podpowie Ci jego dane. Wybierz go i kliknij Zapisz. Dane uzupełnią się wtedy automatycznie.
    Jeśli klienta nie ma w bazie, możesz uzupełnić dane ręcznie, a następnie kliknąć przycisk Dodaj nowego klienta.
    Nowy klient zostanie automatycznie dopisany do listy klientów na podstawie danych w zamówieniu. 




    6. Kliknij +dodaj pozycję, aby dodać produkt do zamówienia.



    7. Jeśli znasz ID, najłatwiej będzie wpisać je w pole ID produktu. Możesz też wpisać nazwę zamówionego produktu, program podpowie, jeśli znajdzie podobne nazwy w liście asortymentu.



    8. Podaj ilość zamawianych produktów i kliknij Zapisz pozycję i przelicz zamówienie.



    9. Produkt zostanie dodany do zamówienia. Jeśli chcesz, możesz teraz dodać kolejne produkty.

    10. Po dodaniu produktów wypełnij pozostałe pola, wybierając statusy, rodzaj dokumentu, oraz metodę płatności
    i dostawy. Jeśli masz dodane dodatkowe pola danych, możesz je też wypełnić. Kliknij Zapisz.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Dowiedz się, jak dodać klienta:

    Zobacz, jak dodać pola:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).