Loader image

Jak oznaczyć produkt jako Nowość w Sellingo?

  • Jak oznaczyć produkt jako Nowość w Sellingo?
    Możesz oznaczać produkty jako Nowość. Dzięki temu zaprezentujesz je Twoim klientom w widocznym miejscu i zwiększysz sprzedaż. Każdy produkt, jaki dodasz do sklepu po ustawieniu tej opcji, będzie automatycznie oznaczany jako Nowość. Możesz ustawić liczbę dni, przez które produkty będą oznaczone jako Nowość. Po upłynięciu tego czasu oznaczenie się wyłączy. Możesz też ręcznie oznaczyć wybrane produkty jako Nowość. W tym wypadku produkt pozostanie nowością, do momentu aż sam zdejmiesz to oznaczenie.

    Przykład nowości w sklepie:



    UWAGA!
    Jeśli Twój sklep jest zintegrowany z Sellasist przeczytaj pomoc ⇨

    Automatyczne oznaczanie produktu jako Nowość w sklepie Sellingo

    Produkty, które dodasz do sklepu po ustawieniu tej opcji, będą przez określony czas automatycznie oznaczone jako Nowość. Każdy sklep ma to ustawienie własne. Zależnie od ustawień, w jednym sklepie oznaczenie może znikać na przykład po 10 dniach, a w drugim po 5.

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym sklepu Sellingo.

    2. Przejdź do Asortyment ⇨ Produkty ⇨ Ustawienia.

    3. Odszukaj sekcję Oznaczenia produktów.





    5. Wpisz ile dni po dodaniu, produkt ma być oznaczony jako Nowość. Po upłynięciu tego czasu wstążka Nowość się wyłączy.

    6. Zapisz zmiany.

    Ręczne oznaczanie produktów

    1. W zakładce Asortyment ⇨ Produkty.

    3. Edytuj wybrany produkt.




    4. Otwórz kartę Promocje.

    5. Oznacz boks Nowość.

    6. Zapisz zmiany.





    Produkt zostanie wyświetlony na liście nowości w sklepie.





    Po oznaczeniu produktu jako Nowość ręcznie produkt pozostanie nowością, do momentu aż sam zdejmiesz to oznaczenie.



    Jak mogę masowo oznaczyć produkty jako nowość?

    1. Przejdź do Asortyment Produkty.

    2. Zaznacz produkty.

    3. Wybierz opcję Nowość (włącz), a następnie kliknij Wykonaj.




    Jak włączyć wyświetlanie sekcji nowości na stronie głównej sklepu? Jak zmienić pozycję slidera?

    Nowości domyślnie będą wyświetlane na stronie głównej sklepu w formie slidera. Pozycję slidera możesz dowolnie zmieniać.

    Wyświetlaniem slidera możesz zarządzać w edycji aktywnej skórki sklepu.


    1. Przejdź do Administracja ⇨ Wygląd sklepu i edytuj aktywną skórkę sklepu.


    2. Odszukaj sekcję Wygląd strony głównej. Jeśli element Nowość jest w kolumnie Nieaktywne elementy, przeciągnij go myszą do kolumny Aktywne elementy. Pozycję elementu na stronie głównej sklepu ustawisz, przeciągając go myszą wyżej lub niżej.



    3. Kiedy już dokonasz zmian, zapisz je.

    4. Po zapisaniu zmian konieczne będzie wyczyszczenie bufora sklepu. Zrobisz to, klikając Wyczyść bufor. Więcej informacji ⇨Jak wyczyścić bufor w sklepie Sellingo?




    Jak dodać nowości jako pozycję w menu?


    1. Przejdź do Administracja ⇨ Struktura menu.

    2. Edytuj wybrane menu.



    3. Przeciągnij element Nowości z tabeli NIEAKTYWNE ELEMENTY MENU do tabeli AKTYWNE ELEMENTY MENU.



    4. Pozycja pojawi się na liście aktywnych elementów. Klikając ikonę ołówka możesz ją edytować, by zmienić jej nazwę. Na koniec zapisz zmiany.

    UWAGA!

    Każde menu ma własne, niezależne ustawienia. Na przykład, jeśli zmienisz strukturę  menu głównego, menu mobilne (Hamburger) pozostanie niezmienione, dopóki nie edytujesz jego struktury.







    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak założyć sklep
    Jak założyć sklep internetowy?

    Zobacz jak łatwo zatowarujesz sklep
    Jak zatowarować sklep Sellingo?

    Zobacz, jak dodać nowy produkt
    Jak dodać nowy produkt?

    Zobacz, jak dodać promocję na produkty wybranego producenta
    Jak włączyć promocję na produkty wybranego producenta w sklepie Sellingo?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).