Wystarczy kliknąć w przycisk
Załóż sklep na stronie głównej Sellingo.
1. Po kliknięciu w odnośnik należy wybrać Pakiet, klikając odpowiedni kafelek. W ramach abonamentu otrzymujesz 30 dni na przetestowanie sklepu. Podane ceny dotyczą rocznego abonamentu w przeliczeniu na miesiąc.
2. Następnie wybierz jedną z trzech dostępnych opcji:
a)
Zarejestruj domenę
Podaj tu adres nowej domeny, która zostanie założona wraz ze sklepem internetowym.
b)
Darmowa subdomena
Wybierz zupełnie darmowy adres sklepu założony w domenie
sellingo.pl: ovel.pl, slgo.pl i ztoba.pl.
![](https://crm.esprzedaz.com/Editor/assets/sklepdarmowyadres.png)
c)
Mam własną domenę
Jeżeli posiadasz własną domenę i chcesz, aby kierowała na stronę Twojego nowego sklepu, podaj ją w tym miejscu - instrukcję otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail po rejestracji.
Po wyborze jednego z trzech powyższych punktów i wprowadzeniu nazwy adresu domeny system automatycznie sprawdzi dostępność wybranego przez Ciebie adresu. Jeśli w ciągu kilku sekund to nie nastąpi, kliknij przycisk
Sprawdź, aby sprawdzić poprawność adresu. Jeżeli adres jest dostępny i prawidłowy, możesz kliknąć
Następny krok.
3. Nowy sklep zainstaluje się z
darmową, konfigurowalną skórką Harmony.
Jeżeli chcesz zmienić szablon graficzny, kliknij w panelu administracyjnym w menu Administracja ⇨ Wygląd sklepu i zainstaluj, a następnie edytuj wybraną skórkę. W naszej pomocy oraz w panelu administracyjnym znajdziesz informację o konfiguracji skórki.
5. W następnym kroku rejestracji sklepu, dodaj dane do rejestracji konta oraz dane firmowe. Wpisz aktualny numer telefonu komórkowego, na który zostanie wysłany kod SMS niezbędny do sfinalizowania zakładania sklepu Sellingo.
![](https://crm.esprzedaz.com/Editor/assets/danefirmowe.png)
6. Po uzupełnieniu danych, zaznacz zgody:
- Akceptacja regulaminu
- Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych - w wiadomościach e-mail będziemy przesyłać Ci atrakcyjne oferty na usługi. Będziesz również informowany na bieżąco o nowościach w oprogramowaniu Sellingo.
Następnie kliknij przycisk Załóż sklep.
7. Przepisz SMS kod otrzymany na aktualny i wpisany wcześniej numer telefonu.
Kliknij przycisk Wyślij i poczekaj kilka minut, aby Twój sklep internetowy został utworzony. W razie problemów skontaktuj się z BOK.
8. Po pomyślnej instalacji przejdziesz na stronę Twojego sklepu. Aktywny szablon graficzny to Harmony. Możesz poczytać więcej o konfiguracji, gdy klikniesz przycisk Jak zarządzać wyglądem sklepu - zobacz poradnik.
9. Aby zalogować się do panelu administracyjnego sklepu, przejdź do Twojego adresu e-mail, który wpisałeś przy rejestracji i odczytaj przesłaną przez Grupę eSprzedaż wiadomość e-mail. W mailu zostaniesz poinformowany o tym, że właśnie założyłeś swój własny sklep internetowy na oprogramowaniu Sellingo.pl. Prześlemy Ci również instrukcję jak zalogować się w panelu administracyjnym Twojego sklepu. W praktyce wygląda to tak:
a. Wejdź na adres Twojego sklepu internetowego i dopisz w adresie po ukośniku: /admin
b. Wpisz login i hasło podane przez nas w wiadomości e-mail i zaloguj się do panelu administracyjnego.
10. Wraz z utworzeniem sklepu online została stworzona przypisana do sklepu, nowa skrzynka pocztowa email. Dostępy są przez nas również przesłane w mailu.
Pomoc - przejdź na stronę pomocy i wpisz swoje zapytanie w wyszukiwarkę.
Kreator konfiguracji - sprawdź swój postęp w konfiguracji sklepu. Skorzystaj z umieszczonych w konfiguratorze wskazówek, aby szybko i kompleksowo przygotować sklep do uruchomienia.
Pokaż instrukcję - skorzystaj z podpowiedzi w panelu administracyjnym, jakie umieściliśmy dla Ciebie, aby ułatwić Ci poruszanie się po interfejsie.
12. W razie jakichkolwiek problemów, prosimy o zgłaszanie ich mailowo na adres
biuro@esprzedaz.com bądź telefonicznie -
Kontakt.