Loader image

Jak aktywować język obcy? Jak włączyć dodatkową wersję językową?

  • Jak aktywować język obcy? Jak włączyć dodatkową wersję językową?
    W sklepach Sellingo możesz korzystać z wielu języków. Dzięki dodatkowym językom możesz prowadzić sprzedaż zagraniczną, prezentując ofertę w języku klientów. Aktywowanie kolejnego języka obcego w sklepie to bardzo prosta, wymagająca jedynie kilku kliknięć, procedura.

    Jeśli Twój sklep jest zintegrowany z Sellasist przeczytaj instrukcję      

    Jak mogę dodać język w Sellingo?

    Najpierw musisz włączyć walutę, której używa wybrany język. Dla niemieckiego będzie to Euro. Jeśli nie wiesz, jak włączyć walutę, przeczytaj instrukcję.  Jak dodać kolejną walutę?

    Po włączeniu waluty możesz dodać język. Aby aktywować nowy pakiet językowy, musisz go najpierw dodać do listy języków w sklepie.

    1. Zaloguj się do Panelu Administracyjnego Sellingo.

    2. W zakładce Administracja kliknij Języki.
     
    3. Kliknij Dodaj język.





    4. Ustaw opcje:

    Wyświetlana nazwa języka - Podaj nazwę języka, która wyświetli się na liście. Na przykład Niemiecki.

    Język - Wybierz język. Informacja o języku będzie przekazywana między innymi do wyszukiwarek.

    Kraj - Wybierz kraj.

    Waluta - Wybierz walutę, która będzie obowiązywać dla tego języka.

    Domena - Możesz dodać prefiks językowy (subdomenę) albo własną domenę. Własna domena musi być inna niż domena sklepu.

    Przykład prefiksu

    Po dodaniu prefiksu de dla języka niemieckiego sklep w tym języku będzie pod adresem: http://de.DOMENA TWOJEGO SKLEPU/
    Jeśli sklep ma zainstalowany certyfikat SSL, adres będzie wyglądać:
    https://de.DOMENA TWOJEGO SKLEPU/

    Przykład domeny

    Kiedy masz sklep pod adresem: http://DOMENA TWOJEGO SKLEPU.pl
    możesz zarejestrować sobie domenę http://INNA DOMENA TWOJEGO SKLEPU.de i podać ją podczas dodawania języka. Wówczas sklep w tym języku będzie dostępny pod nowym adresem.

    5. Kliknij Zapisz.


    Pamiętaj, aby po ustaleniu rozszerzenia subdomeny skontaktować się z nami pod adresem biuro@esprzedaz.com, w celu aktywowania subdomeny.





    Język zostanie dodany i zobaczysz go na liście języków. Po dodaniu języka musisz go aktywować i opłacić. Kliknij przycisk AKTYWUJ.




    Po kliknięciu zobaczysz komunikat:

    Koszt obsługi języka zostanie doliczony do abonamentu i będzie opłacany razem z nim. W tej chwili Twój sklep jest opłacony do …., dlatego by wyrównać abonament, koszt aktywacji tego języka wyniesie .....PLN. Po opłaceniu aktywacji będzie można włączać i wyłączać obsługę tego języka bez konieczności ponownej aktywacji.

    Jeśli zgadzasz się z warunkami, kliknij klawisz AKTYWUJ, zostaniesz przeniesiony do formularza płatności, który poprowadzi Cię aż do finalizacji transakcji. Po opłaceniu możesz już korzystać z pakietu w panelu administratora. Aby ustawić domenę dla wybranego języka i aby język był aktywny w sklepie - skontaktuj się z nami.

    Po aktywacji języka musisz go jeszcze włączyć w sklepie. W tym celu zaznacz pole AKTYWNY.





    Pamiętaj!

    Jeśli wejdziesz w edycję języka polskiego w karcie Ustawienia  Języki możesz zmienić/przetłumaczyć frazy dla języka polskiego np. zamiast „Chcę dostać fakturę VAT” na „Chcę dostać rachunek”, „Koszyk” na „Torba” itp.

    Jak mogę zmienić kolejność wyświetlania języków?


    1. Przejdź do Administracja ⇨ Języki.

    2. Kliknij Zmień kolejność.



    3. Zostanie wczytana lista języków. Możesz tu ustawić kolejność języków, przeciągając je myszą w wybrane miejsce.

    4. Po ustawieniu kolejności kliknij Zapisz.



    Ustawienie rozpoznawania wersji językowej


    1. Przejdź do Administracja ⇨ Języki.

    2. Kliknij Ustawienia.



    3. Wybierz z listy, czy wersja językowa ma być rozpoznawana przez sklep po domenie czy subdomenie.

    4. Kliknij Zapisz.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, co możesz przetłumaczyć:

    Zobacz, jak dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).