Loader image

Jak przekierować domenę sklepu?

  • Jak przekierować domenę sklepu?
    Zależnie od wybranej opcji dla domeny podczas rejestracji sklepu, przekierowanie domeny będzie mniej lub bardziej skomplikowane

    1. Jeżeli nowa domena została zarejestrowana podczas rejestracji sklepu, zostanie ona automatycznie skierowana na adres serwera i wystarczy jedynie zaczekać aż będzie ona aktywna.

    2. Jeżeli została wybrana subdomena w domenie sellingo.pl np. mojsklep.sellingo.pl to sklep będzie pod nią dostępny niemal natychmiast.

    3. Jeżeli podczas rejestracji wybrana została opcja "mam własną domenę" to procesem przekierowania musisz zająć się samodzielnie lub poprosić o to operatora swojej domeny. Po przekierowaniu sklep po niedługim czasie będzie dostępny pod wskazaną domeną. Jeżeli natomiast wskazana została inna domena niż ta którą chcesz skierować - poinformuj nas o tym mailem: biuro@esprzedaz.com


    Jak skierować domenę na adres DNS serwera sklepu Sellingo?

    Dostępne są dwie możliwości zależne od tego czy posiadasz własny serwer


    1. Sklep na domenie głównej i z pocztą email na naszym serwerze (polecane przez nas rozwiązanie):


    UWAGA! Adresy DNS domeny należy zmienić w panelu operatora domeny, jeżeli domenę zarejestrowałeś u nas nie musisz zmieniać adresów DNS ponieważ automatycznie będą one kierować na nasz serwer.

    W panelu przeznaczonym do zarządzania domeną (najczęściej panel operatora domeny np. az.pl) należy się zalogować i przejść do ustawień domeny, aby następnie zmienić adresy DNS na te, które są dostępne na głównej stronie panelu administracyjnego Twojego sklepu (o ile sklep znajduje się na testowej domenie, w przeciwnym wypadku skontaktuj się z nami).




    Zmiana adresów DNS trwa zwykle do 24 godzin.

    2. Z pocztą email na innym serwerze lub sklep znajdujący się na subdomenie:

    UWAGA! Adresy DNS domeny należy zmienić w panelu operatora domeny, jeżeli domenę zarejestrowałeś u nas nie musisz zmieniać adresów DNS ponieważ automatycznie będą one kierować na nasz serwer.


    Przed przekierowaniem skontaktuj się z biuro@esprzedaz.com, ponieważ w takim przypadku musimy przygotować serwer na przekierowanie

    Przekierowanie powinno być zrobione przez CNAME.

    Należy więc stworzyć dwa rekordy:
    • jeden rekord dla domeny bez www.
    • drugi rekord dla domeny z www

    i obydwa przekierować na:
    adres serwera dostępny na głównej stronie panelu administracyjnego Twojego sklepu.





    Uwaga!

    Wyjątkowym przypadkiem jest domena zarejestrowana na nazwa.pl lub linuxpl.com
    Które należy przekierować rekordem A na adres IP dostępny na głównej stronie panelu administracyjnego Twojego sklepu.




    Zmiana adresów DNS trwa zwykle do 24 godzin.

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 05-075, ul. Wilanowska 39a. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).