Loader image

Nowe, rozbudowane Szablony notatek

  • Nowe, rozbudowane Szablony notatek
    Kiedy podczas pracy z zamówieniami często piszesz notatki o tej samej lub podobnej treści, możesz przygotować szablon notatek. Dzięki szablonom notatek nie musisz pisać po raz kolejny tego samego. Wystarczy wybrać szablon, a treść zostanie dodana.

    Szablony notatek zostały stworzone z myślą o usprawnieniu pracy z zamówieniami i zwrotami. Przejrzyste i personalizowane notatki pomagają zbieraczom oraz osobom realizującym zamówienia działać szybciej i sprawniej. Co więcej, ułatwiają one komunikację między pracownikami, pozwalając na jasne przekazywanie informacji i minimalizując ryzyko pomyłek podczas realizacji zamówień.

    Nową funkcję znajdziesz w zakładce Szablony wiadomości – dążymy do uproszczenia panelu, dlatego w jednej karcie możesz teraz tworzyć szablony wiadomości e-mail, SMS oraz notatek.


    Krok 1: Konfiguracja szablonów notatek

    1. Przejdź do zakładki Administracja ⇨ Szablony wiadomości.
    Uwaga: Jeśli korzystałeś z poprzedniej wersji Szablonów notatek, w tym miejscu znajdziesz swoje wcześniej utworzone szablony, które możesz teraz wykorzystać w nowy, bardziej elastyczny sposób.

    2. Kliknij Dodaj szablon.


    3. Skonfiguruj szablon.



    Nazwa szablonu – nadaj dowolną nazwę, którą zobaczy tylko administrator.

    Typ szablonu – wybierz Notatka.

    Dostępne moduły – miejsca, w których wyświetlany będzie szablon.

    Treść szablonu – wpisz dowolną treść używając dostępnych zmiennych.

    4. Zapisz szablon.
    5. Zapisane szablony znajdziesz w zakładce Administracja ⇨ Szablony wiadomości.


    Krok 2: Wykorzystanie szablonów notatek - karta i lista zamówień

    Jeżeli chcesz stworzyć notatkę z poziomu zamówienia przejdź do zamówienia i zjedź na dół listy gdzie znajdziesz sekcję Notatki.



    Wybierz stworzony szablon notatki lub wpisz nową treść i wybierz widoczność notatki.

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Ł.Sadłowski, J.Karnat Spółka Komandytowa [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).