Kiedy podczas pracy z zamówieniami często piszesz notatki o tej samej lub podobnej treści, możesz przygotować szablon notatek. Dzięki szablonom notatek nie musisz pisać po raz kolejny tego samego. Wystarczy wybrać szablon, a treść zostanie dodana.
Szablony notatek zostały stworzone z myślą o usprawnieniu pracy z zamówieniami i zwrotami. Przejrzyste i personalizowane notatki pomagają zbieraczom oraz osobom realizującym zamówienia działać szybciej i sprawniej. Co więcej, ułatwiają one komunikację między pracownikami, pozwalając na jasne przekazywanie informacji i minimalizując ryzyko pomyłek podczas realizacji zamówień.
Nową funkcję znajdziesz w zakładce Szablony wiadomości – dążymy do uproszczenia panelu, dlatego w jednej karcie możesz teraz tworzyć szablony wiadomości e-mail, SMS oraz notatek.
Krok 1: Konfiguracja szablonów notatek
1. Przejdź do zakładki Administracja ⇨ Szablony wiadomości.
Uwaga: Jeśli korzystałeś z
poprzedniej wersji Szablonów notatek, w tym miejscu znajdziesz swoje wcześniej utworzone szablony, które możesz teraz wykorzystać w nowy, bardziej elastyczny sposób.
2. Kliknij Dodaj szablon.
3. Skonfiguruj szablon.
Nazwa szablonu – nadaj dowolną nazwę, którą zobaczy tylko administrator.
Typ szablonu – wybierz Notatka.
Dostępne moduły – miejsca, w których wyświetlany będzie szablon.
Treść szablonu – wpisz dowolną treść używając dostępnych zmiennych.
4. Zapisz szablon.
5. Zapisane szablony znajdziesz w zakładce Administracja ⇨ Szablony wiadomości.
Krok 2: Wykorzystanie szablonów notatek - karta i lista zamówień
Jeżeli chcesz stworzyć notatkę z poziomu zamówienia przejdź do zamówienia i zjedź na dół listy gdzie znajdziesz sekcję Notatki.
Wybierz stworzony szablon notatki lub wpisz nową treść i wybierz widoczność notatki.