Loader image

Jak włączyć Opinie o sklepie?

  • Jak włączyć Opinie o sklepie?
    Opinie o sklepie pozwalają Twoim klientom wypowiedzieć się na temat obsługi, oferty i jakości sklepu. Nowy klient, czytając pozytywne opinie innych, chętniej zrobi zakupy. Warto zadbać o jak najlepsze opinie na temat sklepu internetowego.

    Aby włączyć Opinie o sklepie, należy je dodać do dowolnego, utworzonego wcześniej menu.

    Struktura Menu - Czym jest i jak zmienić strukturę Menu?

    Jak dodać opinie do menu?


    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.

    2. W zakładce Administracja kliknij Struktura menu.





    3. Edytuj menu, do którego chcesz dodać stronę Opinie o sklepie.





    4. W oknie edycji, na górze, znajdują się aktywne elementy menu zaznaczone na zielono. Poniżej, znajdują się oznaczone na szaro nieaktywne elementy menu, w tym strona Opinie o sklepie. Złap myszką element Opinie o sklepie i przeciągnij go do aktywnych elementów menu.





    5. Kliknij Zapisz. Strona Opinie o sklepie pojawi się teraz w wybranym menu. Możesz dodać własne klauzule i zgody, które klient zaznaczy przy dodawaniu opinii. Zobacz jak to zrobić ⇨ Jak dodać Klauzulę, zgodę akceptowaną przez klienta w trakcie zakupów lub rejestracji?



    Jak skonfigurować opinie?


    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.

    2. W zakładce Treści kliknij Opinie o sklepie.




    3. Kliknij Ustawienia.




    4. Ustaw opcje według potrzeb:

    Adres strony z opiniami - Adres strony, na której będą wyświetlane opinie.

    UWAGA!

    Jeśli zmienisz adres strony z opiniami, musisz usunąć z menu sklepu pozycję Opinie o sklepie, a następnie dodać ją do menu ponownie. Po wszystkim wyczyść bufor sklepu.


    Opinie wymagają akceptacji przed publikacją - Po zaznaczeniu tej opcji opinie będą wyświetlane na stronie sklepu dopiero po ich akceptacji przez administratora.

    Pytanie kontrolne - Zostaw puste aby wyłączyć tę funkcję. Pytanie kontrole służy do odfiltrowania spambotów ze strony. Pytanie powinno dotyczyć wiedzy ogólnej np. Podaj nazwę stolicy Polski.

    Odpowiedź na pytanie kontrolne - Uzupełnij poprawną odpowiedź na pytanie kontrolne. Wielkość znaków nie jest brana pod uwagę.

    Opinie dla niezalogowanych - Jeśli ustawisz Tak, niezalogowani będą mogli pisać opinie. Jeśli ustawisz Nie, opinie będą mogli pisać tylko zalogowani.

    5. Po ustawieniu opcji zapisz zmiany.





    Jak zaakceptować opinię?

    Jeśli masz włączoną opcję Opinie wymagają akceptacji przed publikacją, musisz zaakceptować każdą nową opinię.

    1. W zakładce Treści kliknij Opinie o sklepie.




    3. Kliknij pole Włączona przy opinii.






    Jak usunąć opinię? Jak odpowiedzieć klientowi?


    1. W zakładce Treści kliknij Opinie o sklepie.





    3. Jeśli chcesz usunąć opinię kliknij Usuń. Jeśli chcesz odpowiedzieć kliknij Edytuj.




    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak ustawić opinie o produktach:

    Zobacz, jak dodać klauzule:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).