Loader image

Jak dodać klauzulę, zgodę akceptowaną przez klienta w trakcie zakupów lub rejestracji?

  • Jak dodać klauzulę, zgodę akceptowaną przez klienta w trakcie zakupów lub rejestracji?
    Klauzule i zgody to pola, które klient zaznacza, aby zaakceptować warunki świadczenia usług. Przykładem takiej klauzuli jest akceptacja regulaminu sklepu. Pola akceptacji regulaminu i zapisu do newslettera są zdefiniowane wewnętrznie, więc nie musisz ich tu dodawać. Możesz jednak dodać dowolne własne klauzule i wybrać gdzie będą one wyświetlane.


    Jak dodać klauzule?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.
    2. W zakładce Administracja kliknij Edytor formularzy.





    3. Przejdź do zakładki Klauzule i zgody i kliknij Dodaj pole.




    4. Wypełnij pola:

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa pola, którą sprzedawca będzie widział w zamówieniu. Klient tej nazwy nie zobaczy.
    Treść klauzuli - Uzupełnij treść klauzuli, którą zobaczy klient.
    Aktywność - Włącza i wyłącza widoczność klauzuli w sklepie.
    Ustawienia - Wybierz, gdzie stworzona klauzula ma być widoczna.




    5. Kliknij Zapisz.


    UWAGA! Sklepy z indywidualną skórką muszą się aktualizować pod kątem wyświetlania dodanych klauzul na stronie sklepu.



    Jak edytować lub usunąć klauzule?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.
    2. W zakładce Administracja kliknij Edytor formularzy.



    3. Przejdź do zakładki Klauzule i zgody i na liście, przy wybranej klauzuli kliknij jedną z ikon w celu edycji lub usunięcia.






    Jak zmienić kolejność klauzul?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.
    2. W zakładce Administracja kliknij Edytor formularzy.





    3. Przejdź do zakładki Klauzule i zgody i kliknij Zmień kolejność.




    4. Zostanie wczytana lista klauzul. Możesz tu ustawić kolejność klauzul, przeciągając je myszą w wybrane miejsce. 





    Po ustawieniu kolejności kliknij Zapisz.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak ustawić opinie o produktach

    Zobacz, jak włączyć opinie o sklepie
    Jak włączyć Opinie o sklepie?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).