Loader image

Jak w sklepie Sellingo skonfigurować program rabatowy według wartości koszyka?

  • Jak w sklepie Sellingo skonfigurować program rabatowy według wartości koszyka?
    Program rabatowy według wartości koszyka to program rabatowy, który umożliwia przyznanie rabatu procentowego na podstawie tego, jaka jest wartość koszyka danego klienta. Po osiągnięciu danej sumy wartości przedmiotów w koszyku otrzymuje on rabat na ten koszyk.

    Program jest dostępny dla zalogowanych i niezalogowanych klientów.

    Program znajdziesz w Reklama ⇨ Programy lojalnościowe.


    1. Przejdź do Reklama Programy lojalnościowe.
    2. Kliknij Program rabatowy wg wartości koszyka.



    3. Skonfiguruj opcje.

    Czy program ma być włączony? - Zaznacz, aby włączyć program.

    Czy rabat ma łączyć się z promocjami na produkty i rabatami? - zaznaczenie tej pozycji oznacza, że naliczany jest rabat wynikający z programu rabatowego oraz uznawana jest również promocja na dany produkt, kod rabatowy lub rabat klienta. W przypadku gdy pozycja ta nie została zaznaczona, a produkty znajdujące się w koszyku objęte są promocją lub wykorzystywany jest rabat klienta, lub kod rabatowy, to wybierana jest najkorzystniejsza dla kupującego zniżka.
    Przykład : Opcja ‘Czy rabat ma łączyć się z promocjami na produkty i rabatami?’ jest zaznaczona. Ustawiono wartości: 500 dla minimalnej wartości koszyka oraz 10 dla procentowej wartości zniżki. W koszyku znajduje się produkt, którego wartość oryginalna wynosi 600 PLN, natomiast w promocji wartość wynosi 450 PLN, czyli klient otrzyma 10% rabatu z Programu rabatowego wg wartości koszyka. W takiej sytuacji zostanie uwzględniona zarówno wartość promocji, jak i 10% rabatu od wartości promocyjnej. Czyli klient zapłaci za ten produkt 405 PLN. W przypadku gdy nie jest zaznaczona ta opcja, wybierana jest najkorzystniejsza zniżka.

    Czy rabat ma łączyć się z innymi rabatami z programów lojalnościowych? - zaznaczenie tej pozycji oznacza, że naliczany jest rabat wynikający z programu rabatowego wg wartości koszyka oraz rabaty wynikające z innych programów lojalnościowych. W przypadku gdy pozycja ta nie została zaznaczona, wybierany jest program lojalnościowy, który jest najkorzystniejszy dla kupującego.
    Przykład
    : Włączony jest ‘Program rabatowy wg wartości sumy zamówień’ oraz ‘Program rabatowy wg wartości koszyka’, oba mają włączoną tę opcję. Ustawiono wartości: 500 dla minimalnej wartości koszyka oraz 10 dla procentowej wartości zniżki. Wartość koszyka klienta wynosi 600 PLN, czyli otrzyma on 10% rabatu z Programu rabatowego wg wartości koszyka. Wartość sumy zamówień klienta wynosi 2000 PLN i dodatkowo spełnia wymagania, aby przyznać mu 5% z programu rabatowego wg wartości sumy zamówień. W takiej sytuacji klient otrzyma rabat o wysokości 10% oraz 5%. Czyli za koszyk warty 600 PLN zapłaci 513 PLN.


    4. Ustaw rabaty, dodając wiersze, a następnie zapisz zmiany.

    RABATY
    Minimalna wartość koszyka - minimalna wartość koszyka, od której będzie naliczany rabat dla danej wartości zniżki.

    Wartość zniżki (%) - procentowa wartość rabatu

    Przykład: Wartość koszyka klienta wynosi 1940 PLN, dlatego zostanie przyznany mu rabat w wysokości 5%, jeśli suma wartości koszyka klienta wyniosłaby 5000 PLN lub więcej otrzymałby rabat 10%.

    Pozycje w tabeli nie muszą być wpisywane w kolejności rosnącej, po kliknięciu przycisku ‘ZAPISZ’ automatycznie zostaną one posegregowane w kolejności rosnącej po minimalnej kwocie. Procentowa wartość rabatu dla większej minimalnej wartości koszyka nie może być mniejsza od procentowej wartości rabatu dla mniejszej wartości minimalnej koszyka.
    Przykład: Dodano wiersz z minimalną wartością koszyka 1000 oraz wartością rabatu w procentach wynoszącą 10. Aby dodać wiersz z większą minimalną wartością koszyka np. 2000, trzeba ustawić wartość rabatu wynoszącą przynajmniej 11 %. W przypadku podania wartości mniejszej niż 11 zostanie zwrócony komunikat o niepoprawnej wartości.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz więcej o programach lojalnościowych

    Zobacz jak skonfigurujesz program punktowy

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).