Loader image

Jak w sklepie Sellingo zamówić kuriera bezpośrednio z zamówienia?

  • Jak w sklepie Sellingo zamówić kuriera bezpośrednio z zamówienia?
    Zamawianie kuriera, który dostarczy towar do Twojego klienta, jest proste. Tutaj dowiesz się, jak to zrobić.

    Od czego zacząć?

    Najpierw dodaj adres nadania. Adresy nadania automatycznie uzupełniają formularz nadania przesyłki o Twój adres. Wystarczy, że wybierzesz adres z rozwijanej listy.  Dzięki temu nie musisz za każdym razem wpisywać adresu od nowa i oszczędzasz czas.

    Przeczytaj ⇨
    Do czego służą adresy nadania i jak je utworzyć w Sellingo?

    Jak w Sellingo mogę ręcznie zamówić kuriera?

    Aby zamówić Kuriera po odbiór przygotowanej przesyłki:

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.

    2. W zakładce Zamówienia kliknij Zamówienia.

    3.
    Edytuj zamówienie, klikając ikonę ołówka.






    4.
    Na karcie zamówienia kliknij strzałkę i z rozwijanej listy wybierz metodę wysyłki. Na tej liście zobaczysz wszystkie metody, jakie masz skonfigurowane w Sellingo. (Jeśli klikniesz ikonę ciężarówki, metoda dostawy dobierze się automatycznie według tej, wybranej przez klienta przy składaniu zamówienia lub jeśli zamówienie pochodzi z Allegro, metoda dostawy zostanie pobrana ze zmapowanych metod w Allegro ⇨Mapowanie typów przesyłek).





    5. Po kliknięciu metody otworzy się wstępnie wypełniony formularz nadawczy. Wypełnij go do końca. Możesz go także zapisać jako szablon nadania.
    Więcej Do czego służy szablon nadania i jak go utworzyć w Sellingo?.

    6. Następnie, kliknij Zamów.


    Abyś mógł nadać paczkę, kurier musi być wcześniej zintegrowany z Sellingo. W innym wypadku nie wyświetli się on na liście.

    Zamawiać Kuriera możesz także automatycznie, dzięki unikalnej funkcji automatyzacji, jaką daje Ci Sellasist! Wystarczy, że zintegrujesz swój sklep Sellingo z Sellasist.

    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Dowiedz się jak zintegrować kuriera z Sellingo:

    Zobacz korzyści, jakie daje ci Sellasist:

    Twoi klienci też zyskują dzięki Sellasist:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).