Loader image

Do czego służą adresy nadania i jak je utworzyć w Sellingo?

  • Do czego służą adresy nadania i jak je utworzyć w Sellingo?
    Adresy nadania automatycznie uzupełniają formularz nadania przesyłki o Twój adres. Wystarczy, że wybierzesz adres z rozwijanej listy. Dzięki temu nie musisz za każdym razem wpisywać adresu od nowa i oszczędzasz czas. Adresy nadania są niezbędne w szablonach nadania. Jeśli nie masz żadnego adresu nadania, nie możesz zamawiać automatycznie kuriera.

    Jak w Sellingo dodać adresy nadania?

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody dostawy.



    3. Przejdź do zakładki Adresy nadania.
    4. Kliknij Dodaj adres nadania.



    5. Wypełnij pola i zapisz adres:

    Aktywność - Wybierz czy adres ma być włączony, czy wyłączony.
    Nazwa - Wpisz dowolną nazwę dla adresu nadania.
    Adres E-mail - Wpisz Twój adres email.
    Imię - Podaj Twoje imię.
    Nazwisko - Podaj Twoje nazwisko.
    Ulica - Wpisz nazwę ulicy.
    Numer domu - Podaj numer domu.
    Numer mieszkania - Podaj numer mieszkania.
    Dodatek do adresu - Możesz wpisać dodatkowe instrukcje dla kuriera. Jest to pomocne, kiedy chcesz dokładnie wskazać, skąd ma odebrać przesyłkę. Np. czerwone drzwi obok piekarni.
    Kod pocztowy - Wpisz kod pocztowy.
    Miasto - Wpisz miasto.
    Kraj - Wybierz z listy kraj.
    Telefon - Podaj twój nr telefonu
    Nazwa firmy - Wpisz nazwę Twojej firmy.
    Nip firmy - Uzupełnij NIP Twojej firmy.
    Aktywność - Wybierz czy adres ma być włączony, czy wyłączony.




     Adresy możesz edytować klikając ikonę ołówka oraz usuwać, klikając X





    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).