Loader image

Jak uruchomić integrację z LoanByLink?

  • Jak uruchomić integrację z LoanByLink?
    Po uruchomieniu integracji Sellingo z LoanByLink Twoi klienci będą mogli kupować produkty na raty. Kiedy klient chce wziąć produkt na raty, musi wypełnić wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany Ty, jako sprzedawca otrzymasz dokument. Status zamówienia należy wówczas zmienić na Opłacone. Otrzymasz wówczas z LoanByLink pełną kwotę wartości zamawianych przez klienta produktów. Natomiast kupujący będzie płacić raty bezpośrednio do pożyczkodawcy.

    Zarejestruj się już teraz korzystając z linku ⇨ https://online.provema.com/pl/register/MO6Abg i aktywuj usługę płatności ratalnych.


    Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
    Biuro obsługi klienta:
    lbl@provema.pl
    +48 32 72 32 299

    Gdzie znajdę klucze?

    Aby uruchomić integrację potrzebne będą klucze. Znajdziesz je na swoim koncie LoanByLink.

    1. Przejdź do panelu sprzedawcy tu ⇨.

    2. Wpisz adres email i hasło podane przy rejestracji.

    3. Kliknij Zaloguj.




    4. Przejdź do Strony internetowe – sklepy.





    5. Kliknij nazwę sklepu.




    6. Tutaj znajdziesz Shop ID, Shop Key i Shop Secret, które należy skopiować do sklepu





    Jak uruchomić integrację Sellingo z LoanByLink?

    Po skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji z Twoim sklepem internetowym Sellingo.

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.




    4. Wybierz metodę LoanByLink.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączysz i wyłączysz aktywność metody płatności dla klienta w Twoim sklepie internetowym Sellingo i umożliwisz klientom wybór tej metody przy finalizacji płatności.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w Twoim sklepie online.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna wyłącznie dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie tekst.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.


    Status: Rozpoczęto proces składania wniosku -
    Ustaw na jaki status zamówienie ma się zmienić, gdy rozpoczęte będzie składanie wniosku w LoanByLink przez klienta.

    Status: Wniosek w trakcie weryfikacji -
    Ustaw jaki status ma mieć zamówienie, gdy kupujący wypełnił wniosek i wniosek jest w trakcie weryfikacji.

    Status: Wniosek został zaakceptowany -
    Ustaw jaki status ma mieć zamówienie, gdy zostanie zaakceptowany wniosek o raty. Przy zaakceptowaniu wniosku zamówienie również zostanie oznaczone jako zapłacone z automatycznym wpisaniem odpowiedniej kwoty w panelu administracyjnym.

    Status: Wniosek został odrzucony -
    Ustaw jaki status będzie miało zamówienie, gdy wniosek ratalny zostanie odrzucony.

    Nie musisz używać domyślnych statusów zamówień. Zalecamy utworzenie statusów specjalnie do tego celu.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.








    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności LoanByLink działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.





    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki:
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).