Loader image

Jak uruchomić integrację z Comfino?

  • Jak uruchomić integrację z Comfino?
    Po uruchomieniu integracji klienci będą mogli kupować produkty na raty. Kiedy klient chce wziąć produkt na raty, musi najpierw wypełnić odpowiedni wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany przez Comfino, sprzedawca otrzymuje dokument.

    Zapoznaj się z ofertą Comfino ⇨

    Wniosek wypełnisz tutaj


    Po założeniu konta powinieneś uzyskać klucz API potrzebny do uruchomienia integracji ze sklepem internetowym Sellingo.


    Jak uruchomić integrację?
     

    1. Zaloguj się do panelu administracyjnego.

    2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.





    4. Wybierz jedną z metod Comfino.





    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wyboru danej metody dostawy przez klienta w Twoim sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w Twoim sklepie online.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo automatycznie uzupełniło tekst. 

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.

    Klucz API - Wklej uzyskany od Comfino klucz API.

    Klucz widżetu - Wklej klucz widżetu.

    Widżet - Wybierz jak widżet ma być wyświetlany. Brak oznacza, że nie będzie wyświetlany. Opcja jest dostępna dla metody Comfino Raty 0% i Comfino Niskie raty. Aktywny może być włączony tylko jeden widżet.

    Status, gdy wniosek odrzucony -
    Ustaw status wyświetlany, gdy wniosek ratalny zostanie odrzucony.

    Nie musisz używać domyślnych statusów zamówień. Zalecamy utworzenie własnych statusów specjalnie do tego celu.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.










    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.





    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki:
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).