Loader image

Jak uruchomić integrację z Comfino?

  • Jak uruchomić integrację z Comfino?
    Po uruchomieniu integracji klienci będą mogli kupować produkty na raty. Kiedy klient chce wziąć produkt na raty, musi wypełnić wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany sprzedawca otrzymuje dokument.

    Zapoznaj się z ofertą Comfino ⇨

    Wniosek wypełnisz tutaj


    Po założeniu konta powinieneś uzyskać klucz API potrzebny do uruchomienia integracji ze sklepem.


    Jak mogę uruchomić integrację?
     

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.



    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz jedną z metod Comfino.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz metodę dostawy.
    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
    Nazwa wewnętrzna -
    Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.
    Klucz API - Wklej klucz API.
    Klucz widżetu - Wklej klucz widżetu.
    Widżet - Wybierz jak widżet ma być wyświetlany.Brak oznacza, że nie będzie wyświetlany. Opcja dostępna dla metody Comfino Raty 0% i Comfino Niskie raty. Jednocześnie może być włączony tylko jeden widżet.

    Status gdy wniosek odrzucony -
    Ustaw na jaki status zamówienie się zmieni gdy wniosek ratalny zostanie odrzucony.

    Nie musisz używać domyślnych statusów zamówień. Zalecamy utworzenie statusów specjalnie do tego celu.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się Np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym"
    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.










    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).