Loader image

Jak uruchomić integrację z Cashbill?

  • Jak uruchomić integrację z Cashbill?
    Dzięki integracji z Cashbill możesz uruchomić szybkie płatności online. Możliwe jest też uruchomienie płatności SMS.

    Aby dodać szybką płatność Cashbill do sklepu Sellingo, musisz założyć konto w serwisie Cashbill.⇨

    Kiedy już założysz konto, możesz przystąpić do integracji. Zaloguj się na Twoje konto Cashbill i dodaj punkt płatności. Musisz włączyć opcję Web Service i w polu, które się pojawi wpisać adressklepu/payment/cashbill/check.







    Co muszę zrobić by moi klienci mogli zapłacić w sklepie za pomocą Cashbill?


    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W karcie Administracja kliknij Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.





    4. Wybierz metodę CashBill.





    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wyboru edytowanej metody płatności przez Twojego klienta w trakcie finalizacji zakupu.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo samodzielnie uzupełniło automatycznie treść.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.

     
     



    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności Cashbill działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak skonfigurować Blik:
    Jak skonfigurować Blik One Click?

    Zobacz, jak skonfigurować płatności:
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).