Dzięki integracji z Cashbill możesz uruchomić szybkie płatności online. Możliwe jest też uruchomienie płatności SMS.
Kiedy już założysz konto, możesz przystąpić do integracji. Zaloguj się na Twoje konto Cashbill i dodaj punkt płatności. Musisz
włączyć opcję Web Service i w polu, które się pojawi wpisać adressklepu/payment/cashbill/check.
Co muszę zrobić by moi klienci mogli zapłacić w sklepie za pomocą Cashbill?
1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.
2. W karcie Administracja ⇨ Metody płatności.
3. Kliknij Dodaj metodę płatności.
4. Wybierz metodę CashBill.
5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.
Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wyboru edytowanej metody płatności przez Twojego klienta w trakcie finalizacji zakupu.
Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym.
Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo samodzielnie uzupełniło automatycznie treść.
Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.
Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz
uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić
pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".
Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do
innej wiadomości, np. statusu zamówienia.
6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.
PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
Aby
płatności Cashbill działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.