Loader image

Jak stworzyć nowy adres e-mail?

  • Jak stworzyć nowy adres e-mail?
    Jeśli potrzebujesz dodatkowej skrzynki pocztowej, możesz ją łatwo założyć bezpośrednio w panelu administracyjnym Twojego sklepu. 

    Jak mogę założyć nową skrzynkę pocztową?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu. 
    2. Z zakładki Poczta wybierz Konfiguracja kont.



    3. Kliknij Dodaj nowe konto na serwerze Sellingo



    4. Podaj nazwę konta, a także uzupełnij adres e-mail oraz hasło. Opcjonalnie możesz także uzupełnić podpis, który zamieszczany będzie w stopce maila. 




    Uwaga!
    Nigdy nie ustawiaj łatwych haseł do skrzynek e-mail. Hasła zawierające takie ciągi znaków jak "123456789", popularne słowa czy po prostu adres Twojego sklepu, zostaną bardzo szybko złamane przez automaty i Twoja skrzynka pocztowa zostanie wykorzystana do rozsyłania spamu. Nawet jednorazowe rozesłanie spamu z domeny Twojego sklepu może skutecznie utrudnić Ci kontakt z klientami, ponieważ wiele skrzynek (np. Gmail) może zacząć automatycznie kwalifikować wiadomości z Twojego sklepu jako SPAM.

    Jak przygotować mocne hasło dowiesz się z naszego artykułu ⇨


    5. Pamiętaj, że możesz także ustawić ten nowy adres jako główne lub dodatkowe konto pocztowe sklepu, klikając w Typ konta w prawym górnym rogu. Z konta głównego wysyłane są wszelkie powiadomienia do klientów oraz korespondencję wysyłaną z zamówień.
    6. Po upewnieniu się, że wszystkie dane zostały uzupełnione, kliknij Zapisz, a zostanie utworzone nowe konto pocztowe.



    Jak dodawać i usuwać foldery?

    Po utworzeniu konta możesz przystąpić do konfiguracji folderów. Możesz stworzyć dowolne foldery i podfoldery do segregowania korespondencji na koncie.

    1. Z zakładki Poczta wybierz Konfiguracja kont



    2. Kliknij ikonę folderu przy wybranym koncie.



    Aby dodać nowy folder, wpisz jego nazwę w polu i kliknij Dodaj. Jeśli dodawany folder ma się znajdować w innym folderze, wybierz folder nadrzędny. Aby usunąć wybrany folder, kliknij czerwony X obok niego.



    Jak mogę korzystać z poczty?

    Ze skrzynki pocztowej, założonej na serwerze sklepu Sellingo, możesz korzystać w panelu administracyjnym sklepu, oraz przy użyciu programów pocztowych. Możliwe jest także logowanie poprzez stronę (Roundcube).

    Aby zalogować się poprzez stronę, dodaj do adresu sklepu /poczta np. sellingo.pl/poczta/


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak przygotować mocne hasło:

    Zobacz, jak skonfigurować pocztę w programach:
    Jak skonfigurować pocztę sklepu w zewnętrznych programach pocztowych?

    Zobacz, jak skonfigurować zewnętrzną pocztę:
    Jak skonfigurować zewnętrzne konto pocztowe w sklepie Sellingo?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).