Loader image

Jak skonfigurować paragony? Jak wystawić paragon?

  • Jak skonfigurować paragony? Jak wystawić paragon?
    Paragon możesz wystawić z poziomu karty zamówienia, ręcznie lub automatycznie. Możesz dodać też paragon ręcznie bezpośrednio z karty Paragony.

    Gdzie znajdę paragony?

    Listę paragonów znajdziesz w Dokumenty [Nowe] ⇨ Dokumenty sprzedaży. Zostanie wczytana lista wszystkich paragonów. 



    Możesz wyeksportować paragony wystawione w danym okresie czasu klikając przycisk Eksportuj.



    Za pomocą akcji masowych możesz szybko wykonać na zaznaczonych paragonach wybrane przez siebie akcje automatyczne, takie jak masowe wysyłanie paragonów, eksport danych do Excela, eksport plików obsługiwanych przez biura rachunkowe, generowanie plików PDF, pobieranie i drukowanie.

    Wybierając z rozwijanej listy łatwo możesz wyświetlić wszystkie paragony wystawione w danym miesiącu, lub roku. Dzięki filtrom możesz wyszukać paragon po nazwie, nr zamówienia, nr paragonu, dacie utworzenia lub statusie. 



    Przy każdym dokumencie znajdziesz przyciski, które pozwolą Ci przejść do edycji paragonów, wydrukować, usunąć wybrane paragony.





    Wystawianie paragonu z karty zamówienia

    1. Przejdź do zakładki Zamówienia ⇨ Zamówienia.

    2. Edytuj zamówienie, do którego chcesz wystawić paragon.

    3. Najedź myszą na opcję Faktura ⇨ Wystaw paragon.



    4. Paragon zostanie wystawiony. Wystawiony paragon znajdziesz w Dokumenty [Nowe] ⇨ Dokumenty sprzedażowe. Możesz go tam edytować, jeśli potrzebujesz jeszcze uzupełnić, dodać lub usunąć produkty, zmienić dane. Możesz też dodać Dodatkowy Opis, który będzie wydrukowany na dole paragonu. Mogą to być podziękowania za transakcję, albo np. kod rabatowy dla klienta.

    Ręczne wystawianie paragonu

    1. Przejdź do zakładki Dokumenty [Nowe] ⇨ Dokumenty sprzedażowe.

    2. Kliknij ikonę plusa i wybierz Paragon.



    3. Wypełnij formularz.



    4. Kiedy uzupełnisz już wszystkie dane, ręcznie lub automatycznie. Kliknij niebieski klawisz Zapisz.

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Ł.Sadłowski, J.Karnat Spółka Komandytowa [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).