Loader image

Jak dodać własny komunikat o wyłączeniu strony?

  • Jak dodać własny komunikat o wyłączeniu strony?
    Jeśli prowadzisz jakieś prace lub dokonujesz zmian w ofercie, możesz wyłączyć widoczność swojego sklepu. Dzięki temu klienci zobaczą stosowny komunikat na stronie sklepu, a Ty jako administrator będziesz widzieć sklep normalnie. Możesz dodać własny komunikat o wyłączeniu strony. Może się on składać z dowolnego tekstu i grafiki.

    Jak mogę przygotować treść komunikatu?

    Jeśli przygotowujesz tekstowy komunikat, możesz go napisać Np. w notatniku. Bardziej rozbudowany komunikat możesz przygotować w dowolnym edytorze WYSIWYG. Np. w edytorze strony informacyjnej. W tej instrukcji pokazujemy dodawanie przykładowego komunikatu z tekstem i zdjęciami.

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Treści kliknij Strony.



    3. Kliknij Dodaj stronę.



    4. Przygotuj treść za pomocą edytora. Możesz przygotować dowolny komunikat.




    Jak mogę wstawić komunikat do sklepu?

    1. Kiedy masz już gotowy komunikat, kliknij Narzędzia, a następnie Kod źródłowy.


    2. Skopiuj cały kod HTML.




    3. W zakładce Administracja kliknij Języki.



    2. Edytuj domyślny język.


    3. Przejdź do strony 2.


    4. Odszukaj komunikat Strona wyłączona i wklej w polu obok własny komunikat.


    5. Zapisz zmiany.
    6. Wyczyść cache sklepu.


    Oto jak może wyglądać przykładowy komunikat w sklepie.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak wyłączysz widoczność sklepu
    Jak wyłączyć widoczność sklepu w internecie?

    Zobacz jak edytujesz produkt
    Jak edytować produkt w Sellingo?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 05-075, ul. Wilanowska 39a. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).