Loader image

Jak sprawdzic czy sklep ma indywidualną skórkę?

  • Jak sprawdzic czy sklep ma indywidualną skórkę?
    Aby sprawdzić czy Twoja skórka ma status indywidualnej i w związku z tym nie podlega automatycznym aktualizacjom, które mogłyby nadpisać wprowadzone przez Ciebie zmiany, zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu wejdź w Administracja ⇨ Wygląd sklepu

    Na górze zobaczysz aktywną skórkę, jeśli masz informację:

    Aktualizacje skórki: Nie
     Oznacza to, że skórka Twojego sklepu jest indywidualna.

    Jeżeli widnieje napis
    Aktualizacja skórki : Tak 
    Oznacza to, że skórka Twojego sklepu jest aktualizowana.



    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).