Loader image

Grupy akcji automatycznych

  • Grupy akcji automatycznych
    Grupy akcji automatycznych to funkcjonalność, która pozwala na przejrzyste zarządzanie procesem automatyzacji. Jednymi z najważniejszych usprawnień, jakie daje funkcjonalność, jest możliwość segregowania akcji automatycznych na grupy i łatwe wyszukiwanie ich po różnych parametrach. Od teraz wszystkie akcje automatyczne związane z obsługą dokumentów, możesz przypisać do utworzonej grupy o dowolnej nazwie np. "Obsługa dokumentów sprzedażowych”. Te udogodnienia pozwolą Ci na dokładne zapoznanie się ze wszystkimi automatycznymi procesami, jakie są obsługiwane na Twoim koncie. W tej instrukcji dowiesz się jak dodać grupy akcji automatycznych, dodać już istniejące akcje do stworzonych przez siebie grup i dodawać nowe akcje do grup.


    Jak stworzyć grupę akcji automatycznych?

    1. Przejdź do zakładki AdministracjaAutomatyzacja i wybierz Grupy akcji.
    2. Kliknij Dodaj grupę by dodać akcję. Z rozwijanej listy będziesz musiał wybrać typ: zamówienia lub asortyment.






    Jak przypisać dodane już wcześniej akcje automatyczne do grup?

    Akcje automatyczne pojawią się domyślnie w sekcji Akcje dla asortymentu lub Akcje dla zamówień Brak grupy, z tego miejsca będziesz mógł przypisać je do stworzonych grup.

    1. W sekcji Akcje dla asortymentu lub Akcje dla zamówień, przejdź do ⇨ Brak grupy, rozwiń listę i wybierz akcję, której chcesz przypisać grupę, klikając ikonę wielokropka a następnie Edytuj



    2. Z rozwijanej listy wybierz utworzoną grupę i kliknij Zapisz.



    Jeżeli chcesz utworzyć akcję automatyczną bezpośrednio w wybranej grupie, kliknij ikonę + przy tej grupie. Klikając ikonę Dodaj akcję automatyczną, by wybrać do której grupy ma zostać dodana akcja. 



    Dla jeszcze większej wygody w zarządzaniu akcjami automatycznymi, dodaliśmy wyszukiwarkę, dzięki której w prosty sposób znajdziesz akcje. Możesz szukać jej po Nazwie/ID, Warunku, Efekcie lub wszystkich parametrach naraz!






    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).