Loader image

Jak zmienić hasło do skrzynki pocztowej utworzonej w sklepie Sellingo?

  • Jak zmienić hasło do skrzynki pocztowej utworzonej w sklepie Sellingo?
    Słabe hasło zostanie bardzo szybko złamane przez automaty i Twoja skrzynka pocztowa zostanie wykorzystana do rozsyłania spamu. Nawet jednorazowe rozesłanie spamu z domeny Twojego sklepu może skutecznie utrudnić Ci kontakt z klientami, ponieważ wiele skrzynek (np. Gmail) może zacząć automatycznie kwalifikować wiadomości z Twojego sklepu jako SPAM. Dobre hasło do poczty jest bardzo ważne. Im jest ono silniejsze, tym lepiej Cię ochroni. Warto poświęcić trochę czasu na przygotowanie mocnego hasła, które pozwoli Ci uniknąć problemów.

    Jak przygotować mocne hasło dowiesz się z naszego artykułu ⇨

    Jak mogę zmienić hasło do skrzynki pocztowej utworzonej w sklepie Sellingo?

    1. Zaloguj się do Panelu Administracyjnego.

    2. W zakładce Poczta kliknij Konfiguracja kont.

    3. Edytuj wybrane konto.




    4. Zmień hasło, wpisując je w polu. Ze względów bezpieczeństwa wprowadziliśmy specjalny walidator sprawdzający stopień skomplikowania nowych haseł dla kont pocztowych, utworzonych dla sklepu w oprogramowaniu Sellingo.pl (skrzynek pocztowych znajdujących się na serwerach sellingo.pl). Sprawdzi on siłę hasła podczas jego wpisywania. 
     
    5. Zapisz zmiany.





    Uwaga!

    Nigdy nie ustawiaj łatwych haseł do skrzynek e-mail. Hasła zawierające takie ciągi znaków jak "123456789", popularne słowa czy po prostu adres Twojego sklepu, zostaną bardzo szybko złamane przez automaty
    i Twoja skrzynka pocztowa zostanie wykorzystana do rozsyłania spamu. Nawet jednorazowe rozesłanie spamu z domeny Twojego sklepu może skutecznie utrudnić Ci kontakt z klientami, ponieważ wiele skrzynek (np. Gmail) może zacząć automatycznie kwalifikować wiadomości z Twojego sklepu jako SPAM.

    Jeśli używasz zewnętrznego programu do obsługi poczty, Np. Thunderbird czy Outlook, musisz po zmianie hasła do skrzynki pocztowej zmienić je także w programie.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak przygotować mocne hasło:

    Zobacz, jak skonfigurować pocztę w zewnętrznych programach:
    Jak skonfigurować pocztę sklepu w zewnętrznych programach pocztowych?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).