Loader image

Jak wstawić kod konwersji Facebook piksel?

  • Jak wstawić kod konwersji Facebook piksel?
    Kod konwersji Facebook Piksel dodajesz, aby usługa Facebook Piksel mogła zmierzyć skuteczność Twoich kampanii reklamowych Facebook. Konwersje liczą złożone zamówienia po kliknięciu w reklamę oraz ich wartość, to dzięki nim możesz sprawdzić opłacalność inwestycji w reklamę na Facebooku.


    Jak wstawić kod konwersji?

    Aby wprowadzić kod konwersji w sklepie Sellingo:

    1. Wygeneruj kod konwersji w usłudze Facebook Piksel. Zobacz jak ⇨.
    2. W wygenerowanym kodzie podmień wartości SUB_ID oraz AMOUNT na odpowiadające im, nasze zmienne tzn. {order_id} i {cart_sum}.

    SUB_ID = {order_id}
    AMOUNT = {cart_sum}

    3. Skopiuj zmieniony kod.
    4. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym sklepu.
    5. W zakładce Administracja kliknij Ustawienia podstawowe.




    6. Przejdź do sekcji JavaScript i dodatki i wklej kod w pole Kod konwersji.
    7. Zapisz zmiany.




    Teraz możesz po dłuższym czasie wrócić na stronę Facebook Piksel, aby sprawdzić, czy kod prawidłowo rejestruje konwersje.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:


    Zobacz, jak dodać kod Google Analytics
    Jak dodać kod śledzenia Google Analytics?


    Zobacz, jak uruchomić integrację z Google Merchant Center
    Jak uruchomić integrację z Google Merchant Center?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).