Niezrealizowane koszyki to problem wszystkich sklepów internetowych. Występuje on, kiedy klient dodał interesujące go produkty do koszyka, ale nie zrealizował transakcji, bo na przykład zabrakło mu czasu, odłożył to na później i zapomniał. W ten sposób klient nie dostaje upatrzonego towaru, a Ty tracisz potencjalny zysk. W sklepie Sellingo masz możliwość podglądu takich koszyków. Możesz też włączyć wysyłanie powiadomień z przypomnieniem o produktach w koszyku.
Gdzie znajdę podgląd koszyków?
Podgląd znajdziesz w Zamówienia ⇨ Niezrealizowane koszyki. Masz tutaj wszystkie informacje o koszyku. Aby zobaczyć dane klienta kliknij jego nazwę.
Jak włączyć wysyłanie powiadomień z przypomnieniem o produktach w koszyku?
1. Przejdź do Zamówienia ⇨ Niezrealizowane koszyki -> Ustawienia.
2. Zaznacz opcję Wysyłaj klientom przypomnienia o produktach w koszyku.
3. Zapisz zmiany.
4. Przejdź do Administracja ⇨ Powiadomienia ⇨ Dodaj powiadomienie.
5. Utwórz powiadomienie, pamiętając, aby jako typ wiadomości wybrać Powiadomienie o niezrealizowanych koszykach.
6. Zapisz powiadomienie.
Powiadomienie wysyłane jest automatycznie po 7 dniach od ostatniej modyfikacji koszyka.
POWIĄZANE ARTYKUŁY:
Zobacz, jak dodać powiadomienia: