Klient zamawiający produkty przez internet ma prawo do dokonania
zwrotu. Zwroty zamówień pochodzących z Allegro obsłużysz w panelu administracyjnym swojego sklepu Sellingo, dzięki czemu łatwiej uzyskasz dokumenty zwrotu i uzupełnisz
stany magazynowe produktów o zwrócone sztuki.
Zwroty zamówień pochodzących z Allegro obsłużysz w module
reklamacji. Jest on obecnie dostępny w ramach funkcji eksperymentalnych.
Możesz go włączyć w
Administracja ⇨ Funkcje eksperymentalne.
⇨ Czym są Funkcje eksperymentalne?
Zwroty towarów znajdziesz w Zamówienia ⇨ Reklamacje.
Jeśli reklamacja jest połączona z zamówieniem, po wejściu do niej
będziesz mieć możliwość dokonania zwrotu płatność lub odmowy zwrotu.
Zwrot płatności
Zwrotu płatności możesz dokonać poprzez kliknięcie przycisku Zwrot płatności. Znajdziesz go po przejściu do wybranej reklamacji w Zamówienia ⇨ Reklamacje.
Po kliknięciu przycisku zostanie wyświetlona lista produktów z
zamówienia. Zaznacz odpowiednie produkty, a następnie kliknij przycisk Zwróć wpłatę.
Odmowa zwrotu płatności
Zwrotu płatności możesz dokonać poprzez kliknięcie przycisku Odmowa zwrotu Znajdziesz go po przejściu do wybranej reklamacji w Zamówienia ⇨ Reklamacje.
W odmowie zwrotu należy zamieścić uzasadnienie odmowy, a następnie kliknąć
przycisk Zapisz.
Zwrot płatności z karty zamówienia
Zwrotu płatności można też dokonać na karcie zamówienia w Zamówienia ⇨ Zamówienia. Jeśli zamówienie jest opłacone, po wejściu w nie wyświetli się przycisk Zwróć wpłatę.