Loader image

Jak ustawić zbiory Poczty Polskiej w sklepie internetowym Sellingo?

  • Jak ustawić zbiory Poczty Polskiej w sklepie internetowym Sellingo?
    Zbiory przesyłek Poczty Polskiej to zgrupowane przesyłki przeznaczone do wysłania. Generowane przesyłki są umieszczane w tzw zbiorach, tworzonych wewnętrznie w API. Cały zbiór jest wysyłany w jednej partii.

    Gdzie ustawić zbiory Poczty Polskiej?

    Najpierw upewnij się, czy masz poprawnie skonfigurowaną metodę dostawy Poczty Polskiej.


    1. W zakładce Integracje > Metody dostawy.

    2. Przejdź do zakładki Szablony nadania i rozpocznij edycję szablonu lub dodawanie nowego.



    3. Odszukaj sekcję Dane nadawcy. Możesz tu dodać nowy zbiór i wybrać go z listy albo zostawić domyślny. Jeśli zostawisz wartość domyślną: "---utwórz lub dobierz automatycznie---" generowane przesyłki zostaną przypisane do istniejącego zbioru (jeżeli istnieje dla danej daty), jeżeli na ten dzień zbiór nie istniał, to zostanie automatycznie utworzony nowy i przypisany do pierwszej generowanej przesyłki. Kolejne przesyłki wykryją taki zbiór i zostaną z nim powiązane.



    4. Zapisz zmiany.


    Jeżeli korzystasz z usługi Pocztex, pamiętaj, aby przy tworzeniu szablonu nadania wybrać odpowiednią usługę Pocztex 2021.






    POWIĄZANE ARTYKUŁY:


    Zobacz jak dodać i skonfigurować metody dostawy
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Zobacz jak ustawisz integrację z pocztą Polską
    Jak uruchomić integrację Sellingo z Pocztą Polską?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).