Loader image

Jak uruchomić integrację Sellingo z Orlen Paczka?

  • Jak uruchomić integrację Sellingo z Orlen Paczka?
    Poprawnie skonfigurowana integracja z Orlen Paczka pozwala na korzystanie z usług przewozowych tej firmy w sklepie Sellingo. Dzięki niej nie musisz ręcznie przepisywać danych do panelu Orlen Paczka. Możesz łatwo wysyłać zamówiony towar do klientów bezpośrednio z Twojego magazynu.

    Jak uruchomić integrację Sellingo z Orlen Paczka?

    Aby zintegrować Sellingo z Orlen Paczka zarejestruj się najpierw na stronie -⇨

    Kiedy już założysz konto w serwisie Orlen Paczka możesz przystąpić do integracji z Twoim sklepem Sellingo.

    UWAGA!

    Orlen Paczka wymaga posiadania klucza API map Google. Jeśli nie masz takiego klucza, musisz go wygenerować. Zobacz instrukcję ⇨.


    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Integracje kliknij Metody dostawy.

    3. Kliknij Dodaj metodę dostawy.





    4. Wybierz metodę Orlen Paczka.




    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody dostawy. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody dostawy w Twoim sklepie internetowym.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.
     
    Kolor - Możesz wybrać kolor, którym będzie wyróżniana metoda dostawy. Kolor widoczny będzie tylko na liście zamówień w panelu administracyjnym.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji, oraz wybrać format etykiety adresowej. Wypełnij pola, podając login oraz hasło do API otrzymane przy rejestracji w serwisie Paczka w Ruchu. Musisz również dodać wygenerowany klucz do Map Google.

    Treść - Treść widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat wysyłki bądź zostawić pustą. Możesz użyć zmiennych. Lista zmiennych znajduje się w niebieskim polu "Zmienne, których możesz użyć".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia. Przykładowo, jeśli dodasz metodę dostawy kurier DHL i wpiszesz tu "Wybrana metoda dostawy to DHL", to w treści statusu zamówienia możesz wstawić zmienną {shipment_text}. Klient, zamawiający towar kurierem DHL zobaczy tekst "Wybrana metoda dostawy to DHL".

    Rodzaj ceny - Wybierz, od czego zależna jest cena przesyłki, możesz wybrać stałą cenę dla danej wysyłki, zależną od wagi bądź wartości.

    Darmowa wysyłka od - 0,00 oznacza brak darmowej wysyłki. Ustawienie wyższej kwoty spowoduje, że zamówienia przekraczające daną wartość będą miały możliwość wyboru darmowej wysyłki.

    Dla każdej grupy krajów wysyłki możesz ustawić inne ceny. Wystarczy, że klikniesz przycisk "Globalne" przy nazwie grupy przełączając go w tryb "Indywidualne".

    Zaznacz sposoby płatności - Zaznacz metody płatności dostępne przy wyborze tej metody dostawy.









    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.



    Ze względu na specyficzne wymogi Orlen Paczka, co do odpowiedniego formatowania numerów telefonów niezbędne jest włączenie opcji "Dostosowanie numeru telefonu do przesyłek". Sprawdź poniżej jak włączyć tę opcję:


    1. W zakładce Zamówienia kliknij Menadżer wysyłek.

    2. Kliknij Ustawienia.





    3. Zaznacz opcję Dostosowanie numeru telefonu do przesyłek.

    4. Zapisz zmiany.





    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY DO SZABLONÓW!

    Aby wszystko działało poprawnie, przypisz metodę do wybranego Szablonu wysyłki. Wszystkie używane szablony muszą mieć jedną wspólną metodę dostawy. Szablony wysyłki przypisuje się później do produktów. Szablony wysyłki mogą być różne dla różnych grup produktów - np. dla jednych produktów szablon wysyłki może być zależny od wagi, a dla drugich może być wysyłka tylko kurierem.

    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak uzyskasz klucz do map Google:
    Jak wygenerować klucz API do map Google?

    Zobacz, jak łatwo zintegrować sklep z kurierem DPD:
    Jak uruchomić integrację Sellingo z kurierem DPD?

    Zobacz, jak łatwa jest integracja sklepu z kurierem DHL:
    Jak uruchomić integrację Sellingo z kurierem DHL?



    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).