Loader image

Jak uruchomić integrację Salesmanago w sklepie Sellingo?

  • Jak uruchomić integrację Salesmanago w sklepie Sellingo?
    SALESmanago to narzędzie do automatyzacji marketingu. Identyfikuje ono osoby i firmy pojawiające się na stronie Twojego sklepu i monitoruje ich zachowanie. Na podstawie zdobytych danych system rozpoznaje aktualnych i potencjalnych klientów i wykonuje automatyczne akcje w wybranych przez Ciebie kanałach marketingowych i sprzedażowych. Dzięki niemu stworzysz e-maile z dynamiczną dopasowaną do klientów ofertą i treścią, które program będzie automatycznie wysyłał. Otrzymasz też powiadomienia, które kontakty są zainteresowane Twoimi produktami i usługami.


    Jak uruchomić integrację SALESmanago w sklepie Sellingo?

    KROK 1: Załóż konto na SALESmanago

    1. Odwiedź stronę SALESmanago i zarejestruj się, tworząc konto.
    2. Znalezienie danych do integracji. 
    Po zalogowaniu się na swoje konto SALESmanago, przejdź do zakładki Centrum integracji/ API i kod monitorujący. Tutaj znajdziesz niezbędne dane do integracji z Sellingo, takie jak klucz API i kod monitorujący. 


    KROK 2: Integracja z Sellingo

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. Integracja z serwisem Salesmanago jest obecnie dostępna w ramach funkcji eksperymentalnych. 
    Przejdź do  Administracja ⇨ Funkcje eksperymentalne
    Odszukaj funkcji Integracja z serwisem Salesmanago i kliknij przy niej przycisk Włącz. 




    Więcej informacji o funkcjach eksperymentalnych Czym są Funkcje eksperymentalne?


    3. Następnie przejdź do Integracje ⇨ Pozostałe integracje ⇨ Salesmanago.




    4. Wypełnij pola. Dane znajdziesz na swoim koncie w Salesmanago w Centrum integracji | API i kod monitorujący w zakładce Centrum integracji | Kod monitorujący.




    5. Kliknij Zapisz.


    DODANIE DOMENY SKLEPU do SALESmanago

    6. Na swoim koncie Salesmanago w "Centrum integracji | Kod monitorujący" dodaj domenę swojego sklepu do sekcji "Dozwolone domeny".


    INTEGRACJA FEEDU PRODUKTOWEGO

    7. Na swoim koncie w Salesmanago w "Centrum integracji | Katalogi produktowe",  zintegruj feed produktowy twojego sklepu, wybierając format XML "Ceneo / offers o". Link do pliku XML znajdziesz w panelu administracyjnym sklepu w Integracje ⇨ Porównywarki. Plik musisz najpierw oznaczyć jako włączony.






    Mapowanie Zgód:

    Jeśli w sklepie nasz zgody, których chcesz używać w Salesmanago, musisz je zmapować. Każda zgoda musi istnieć także w Salesmanago. ID zgody znajdziesz na swoim koncie Salesmanago w Ustawienia ⇨ Inne ⇨ Lista zgód ⇨ Szczegóły zgody.


    Skopiuj ID zgody i wklej je w panelu administracyjnym Sellingo w zakładce:  Administracja ⇨ Edytor formularzy ⇨ Klauzule i zgody. Edytuj odpowiednią zgodę a następnie ID zgody wklej w pole Salesmanago - Id opisu zgody, a następnie zapisz zmiany.




    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).