Używając opcji w swoim sklepie Sellingo, możesz zaproponować klientom dodatkowy produkt, który będzie można wybrać od razu na karcie innego produktu. Klient chętniej kupi produkt, dodatkową usługę lub opcję, a Ty zrealizujesz większe zamówienie.
PRZYKŁAD UŻYCIA
Buty z dodatkami do wyboru
Jak mogę utworzyć opcje?
1. Zaloguj się do panelu administracyjnym. 2. Przejdź do Asortyment ⇨ Opcje.
3. Kliknij Dodaj grupę opcji.
4. Wpisz dowolną nazwę grupy, a następnie dodaj opcję, klikając Dodaj opcję.
5. Wpisz nazwę opcji.
6. Zapisz zmiany.
7. Kliknij Dodaj cechę. Każda opcja może mieć wiele cech.
8. Wpisz dowolną nazwę cechy i zapisz zmiany.
9. Po zapisaniu zmian strona się odświeży, kliknij strzałkę przy opcji, aby zobaczyć jej cechy.
10. Teraz możesz dostosować ustawienia cechy.
Zmiana ceny - Podaj sumę lub procent o który będzie się zmieniała cena produktu po wybraniu opcji. Łączna cena za produkt i wybraną opcję będzie widoczna po przejściu do koszyka.
Tryb zmiany - Wybierz czy cena produktu będzie podnoszona czy obniżana.
Wartość - Wybierz czy cena będzie się zmieniać o procent czy konkretną kwotę.
Waga - Wpisz wagę.
Zdjęcie - Tu dodasz zdjęcie dla opcji.
11. Zapisz zmiany.
Zmiana kolejności opcji i cech
Zmiana kolejności opcji i cech jest prosta. Wystarczy złapać myszą ich ikonę i przeciągnąć w wybrane miejsce.
Usuwanie opcji i cech
Aby usunąć opcję lub cechę kliknij ikonę X obok niej.
Opcja wymagana
Jeśli chcesz aby wybranie opcji było wymagane, zaznacz przy niej pole Wymagane.
Jak dodać opcję do produktu?
1. Przejdź do Asortyment ⇨ Produkty.
2. Edytuj wybrany produkt.
3. Na karcie produktu przejdź do zakładki Warianty i opcje.
4. Wybierz grupę opcji.
5. Włącz opcję zaznaczając checkbox.
6. Zapisz zmiany.
Synchro - opcja synchronizacji służy głównie do automatycznego aktualizowania informacji o produkcie na różnych platformach i zapewnienia spójności stanów magazynowych
7. Po włączeniu opcji możesz jeszcze dostosować jej ustawienia. Nie zapomnij potem zapisać zmian.