Loader image

Jak skonfigurować konto pocztowe Gmail.com w Sellingo?

  • Jak skonfigurować konto pocztowe Gmail.com w Sellingo?
    Konto pocztowe jest potrzebne, aby móc w pełni korzystać z możliwości, które daje Ci sklep Sellingo. Poprawnie skonfigurowane konto pocztowe pozwoli Ci prowadzić korespondencję z klientami, wysyłać powiadomienia o zmianie statusu i wiele więcej. W swoim sklepie możesz korzystać także ze skrzynki Gmail.

    Od czego zacząć?

    Najpierw musisz włączyć IMAP dla skrzynki Gmail, którą chcesz skonfigurować w Sellingo.

    1. Zaloguj się do skrzynki Gmail.

    2. Kliknij Ustawienia, a potem Zobacz wszystkie ustawienia.



    3. Przejdź do zakładki Przekazywanie i POP/IMAP.

    4. Zaznacz Włącz IMAP.

    5. Kliknij Zapisz zmiany.




    Następnie wejdź przez link⇨ i włącz opcję: Zezwalaj na mniej bezpieczne aplikacje.
    W przypadku wyboru weryfikacji dwuetapowej w Google nie będzie można skonfigurować poczty Gmail w Sellingo.





    Jak skonfigurować Gmail w sklepie Sellingo?


    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym sklepu.

    2. W zakładce Poczta kliknij Konfiguracja kont.





    3. Kliknij Dodaj konto.



    4. Przejdziesz do formularza konfiguracji konta. Aby poprawnie skonfigurować konto pocztowe Gmail w Sellingo, musisz posiadać prawidłowe dane (adres i hasło), a także numery portów i adresy serwerów poczty wychodzącej i przychodzącej.

    5. Klikając Typ konta w prawym górnym rogu ustaw konto jako główne lub dodatkowe konto pocztowe. Konto główne to konto, za pomocą którego wysyłać się będzie cała automatyczna korespondencja z Sellingo (statusy zamówień, powiadomienia itp.).

    6. W polu Nazwa konta wpisz dowolną nazwę. Nazwa będzie wyświetlana na liście maili odbiorcy.

    7. W polu Adres email wpisz adres email skrzynki.

    8. W polu Login wpisz ponownie adres email.

    9. W polu Hasło wpisz hasło, którym logujesz się do skrzynki.

    10. W sekcji Serwer IMAP podaj:

    Adres serwera: imap.gmail.com
    Port: 993
    Zabezpieczenie: SSL

    11. W Sekcji Serwer SMTP podaj:

    Adres serwera: smtp.gmail.com
    Port: 465
    Zabezpieczenie: SSL

    12. Kliknij Zapisz.




    Co zrobić jeśli nadal nie działa?

    Jeśli mimo poprawnego wykonania powyższych instrukcji sklep nadal nie może uzyskać dostępu do skrzynki, należy zezwolić na dostęp do konta przez link⇨.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak skonfigurować pocztę w programie:
    Jak skonfigurować pocztę sklepu w zewnętrznych programach pocztowych?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).