Jakie możliwości da Ci integracja sklepu internetowego z Messengerem?
Integracja Messengera od Facebooka na stronie Twojego sklepu internetowego może znacznie poprawić jakość obsługi klienta, umożliwić bardziej intuicyjną komunikację oraz wspierać działania marketingowe i sprzedażowe, co w efekcie przyczynia się do zwiększenia zaufania klientów i budowania długotrwałych relacji.
Jak to działa?
Na stronie sklepu zostanie umieszczone okno czatu Messenger, które pozwoli klientom na bieżąco zadawać pytania związane z produktami, zamówieniami, dostawą lub jakimkolwiek innym zapytaniem. Przedstawiciel sklepu może odpowiadać w czasie rzeczywistym, co przyspiesza obsługę klienta.
Jak umieścić okno Messengera w witrynie Twojego sklepu na Sellingo.pl?
Twój sklep musi mieć zainstalowany certyfikat SSL.
Skontaktuj się z nami jeśli jeszcze go nie masz!
Aby zintegrować Messengera ze sklepem Sellingo, musisz najpierw posiadać fanpage na Facebooku.
Jeśli jeszcze go nie masz, koniecznie go załóż!
Jeśli to już za Tobą, możesz przystąpić do umieszczenia komunikatora w witrynie. Wszystkich potrzebnych do zintegrowania informacji znajdziesz w stworzonej przez nas pomocy: