Loader image

Jak uruchomić integrację sklepu Sellingo z Messenger FB?

  • Jak uruchomić integrację sklepu Sellingo z Messenger FB?
    Komunikacja jest bardzo ważnym elementem wpływającym na opinie klientów o Twoim sklepie. Jedną z podstaw jest możliwość szybkiego kontaktu z obsługą sklepu. Chat Messenger jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań tego typu. Wystarczy wygenerować i umieścić w sklepie prosty kod, a zyskasz możliwość komunikacji z klientami, przy użyciu tego samego komunikatora, z którego korzystasz na Facebooku. Dzięki integracji komunikatora Facebook Messenger z Twoim sklepem Sellingo możesz łatwo prowadzić rozmowy z odwiedzającymi go klientami. Doradzisz przy zakupach, odpowiesz na pytania i wiele więcej. A to wszystko łatwo i zupełnie za darmo.

    UWAGA!
    Facebook dnia 9 maja 2024 r wycofał wtyczkę czatu dla fanpage. W związku z tym integracja czatu Messenger nie jest już możliwa.

    Od czego zacząć?

    Twój sklep musi mieć zainstalowany certyfikat SSL. Skontaktuj się z nami jeśli jeszcze go nie masz.

    Aby zintegrować Messengera ze sklepem Sellingo, musisz posiadać fanpage na Facebooku. Jeśli jeszcze go nie masz, musisz go najpierw założyć.


    Jak skonfigurować fanpage?

    Kiedy masz już fanpage, musisz skonfigurować wtyczkę czatu.

    1. Zaloguj się na Facebooku.

    2. Zaloguj się jako strona. Możesz to zrobić klikając swoje zdjęcie profilowe w prawym górnym rogu ekranu, a następnie klikając ikonę przy nazwie strony.




    3. Przejdź do Meta Business Suite ⇨ Skrzynka odbiorcza ⇨ Ustawienia ⇨ Wyświetl wszystkie ustawienia ⇨ Wtyczka czatu.







    4. Kliknij Skonfiguruj.

    5. Wybierz Standardowa.





    6. Wybierz język.




    7. Dodaj domenę sklepu.



    8. W kolejnych dwu krokach należy skopiować kod wtyczki, a następnie umieścić go w sklepie.





    Jak uruchomić integrację w sklepie Sellingo?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.

    2. Przejdź do Administracja Ustawienia podstawowe.

    3. Przejdź do sekcji JavaScript i dodatki i wklej kod w pole Kod umieszczony po otwarciu tagu BODY.

    4. Kliknij Zapisz.







    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak wyświetlić ikonę Facebooka w sklepie
    W jaki sposób wyświetlić ikonę Facebooka w sklepie?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).